Toon posts:

manual overklokken AMD socket7???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie weet waar een manual over het overklokken van een amd socket 7, op een asus p5-a MoBo te vinden is?
ik heb al een vette koeler gevonden, maar ik kan de jumpers op het MoBo niet vinden!

alvast bedankt

Daan

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

http://www.asus.com/support/download/item.aspx?ModelName=P5A
Zoek de jumpers op, verplaats ze en klaar.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
zow ... een beetje moeite was toch niet zoooo moeilijk ...

Je had ook gewoon op de Asus Site kunnen zoeken naar de manual ... |:(

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel een handleiding van mensen die ervaring hebben met het OC'en van dit MoBo...
maargoed
zo moet het ook lukken.

kan iemand mij vertellen
- of ik 2 cpufans op elkaar kan zetten &of dit zin heeft
- waar ik sysFans kan kopen&hoe duur ze zijn...

alvast thx

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:41
2 cpufans maakt niet zo erg veel uit, je kan beter dan een (als je een 6 cm koeler hebt) een converter kopen, zodat je er een 8 cm koeler op kan zetten. Sysfans? Ik denk dat je casefans bedoelt. Van die 8 cm grote koelers (of groter :)) Die kun je in elke computerwinkel kopen.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

• MrDraw
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-02 10:51
Ik neem aan dat het gaat om een K6-2 of K6-III of iets dergelijks? Stel je niet teveel voor bij het overclocken van zo'n proc. Erg ver gaan ze niet. Een overclock van 15 procent is veel.

Specs

Verwijderd

Topicstarter
ok.
ik krijg de ouwe compu van mn ouders, vandaar
zit n tnt videoplank in, maar als ik er een voodoo2 of een tnt2 in zet maakt het echt geen hol verschil.
genoeg sdram erin, nieuwste drivers, dus ik dacht zo: moet wel aan de proc. liggen (tnt+socket7 = problems)
ik heb een nieuwe koeler (voor amd xp >2000) dus dat zou voldoende moeten zijn.
op mn nieuwere computer geeft de bios aan dat sysfan speed = 0 en cpufan speed is 4000(+-)
dus: of de connector van de sysfan zit los, of hij is stuk.
waar zit die sysfan?
niet in de voeding toch?

• MrDraw
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 14:48:
op mn nieuwere computer geeft de bios aan dat sysfan speed = 0 en cpufan speed is 4000(+-)
dus: of de connector van de sysfan zit los, of hij is stuk.
waar zit die sysfan?
niet in de voeding toch?
Niet in de voeding, nee. Het zou een casefan moeten zijn. Als die niet aanwezig is of niet aangesloten, dan zal die idd speed = 0 aangeven. Overigens, een TNT2 op een P5A hoeft geen probleem te zijn. Zie m'n sig.

Specs

Verwijderd

Topicstarter
hij heeft zelfs moeite met unreal1, in 800x600, draait op 350mhz, tnt1 van diamond 16mb, 192mb Sdram
moet genoeg zijn zou je denken...

• MrDraw
Welke patch van Unreal gebruik je? Zonder patch draait ie bij mij op 550MHz nog bagger

Specs

Pagina: 1