Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Man die addtronics zijn 
Alleen je bays ff blauw spuiten, ik denk dat dat een wat beter effect geeft. En de stof filtes moet je verlichten
Alleen je bays ff blauw spuiten, ik denk dat dat een wat beter effect geeft. En de stof filtes moet je verlichten
Stoer man! Dat blauw en dan die witte grill + bays is een strakke combo
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
anti-verwarring
Let wel, het is een slot-a bak, en geen dual cpu he
is btw een alpha p7125 met dual delta-60mm HP
/anti-verwarring
/anti-verwarring
Ganze klasse ofzo 
Vette mod dus
Vette mod dus
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Is nice
Wat zit er eigenlijk bij / achter die witte roosters aan de zijkant? Casefans?
Ziet er netjes uit, ik heb datzelfde kabel gebruikt om mijn kabels te rounden.
You are free to do as we tell you to
ho ho, ik heb wel een thunderbird, het is een (vrij zeldzame) slot-a thunderbird 800 core.
deze heeft geen 512kb off-die cache (zoals de classic athlon) maar gewoon 256kb on-die cache. beestje loopt iets minder hard als mijn classic (1035 ipv 1076) maar op de FPU is ie net iets rapper.
falcon_10:
is idd een leadtek ti4400.
deze heeft geen 512kb off-die cache (zoals de classic athlon) maar gewoon 256kb on-die cache. beestje loopt iets minder hard als mijn classic (1035 ipv 1076) maar op de FPU is ie net iets rapper.
falcon_10:
is idd een leadtek ti4400.
Paintjob @ 5,1/4 dingen uitvoeren, hijs wel geinig ja, ik zou hem alleen nooit blauw spuiten
paintjob doe ik niet ivm garantie, is onderhand me 2e brander en 2e dvd spelerDjGeRo schreef op 30 oktober 2002 @ 16:00:
Paintjob @ 5,1/4 dingen uitvoeren, hijs wel geinig ja, ik zou hem alleen nooit blauw spuiten
Nice kleurencombo, toevallig wordt mijn nwe mod ook blauw/wit 
Een goede keus
Een goede keus
Verwijderd
dr.Q heeft het weer geflikt hoor..........
he's is my master, men ik echt! Door hem ben ik begonnen met Tweakers.net en alle moodshit erbij...
he's is my master, men ik echt! Door hem ben ik begonnen met Tweakers.net en alle moodshit erbij...
Verwijderd
2x Delta fans..... heb je zeker straaljager geluid !!Dr.Q schreef op 30 oktober 2002 @ 15:26:
anti-verwarring
/anti-verwarring
Dr.Q schreef op 30 oktober 2002 @ 13:55:
[..]
Ga de shit niet doorlinken, ga maar naar me site.
[..]
Dat vind ik dus niet. Presenteer je mod hier met pics en loop niet je site te promoten.
Lees ook ff de link in m'n sig.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()