Toon posts:

[TFT] Paarse balken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een compaq FP730A TFT monitor. En sinds een tijdje heb ik paarse lijnen (balk) aan de linker zijde van mijn scherm.
Het geke is dat ie nog wel beeld geeft maar geen kleur zoals de rest. Dit maakt ze dus niet dood.
Nu heb ik al compaq gebombadeert met mailtjes en ook plat gebeld maar zelfs een muur geeft meer antwoord :(
Verder heb ik op het internet weinig kunnen vinden.

Ps. dit is eigenlijk de tweede keer, vorrige werd gelockt wegens geen research te hebben gedaan(wat wel zo was :( ) dus astublieft? ik kan er ook niks aan doen.

Verwijderd

scherm terug brengen naar de winkel en omruilen??

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

[rml][ tft] Paars balken & blauwe lijn ![/rml]

Ik zie geen extra informatie in deze openingspost

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
das zo'n beetje het punt, geen gerantie en geen informatie.
Die gasten van compaq hebben zoiets van... geen gerantie dan gaan wij weer verder interneten/patienceze

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:57:
das zo'n beetje het punt, geen gerantie en geen informatie.
Die gasten van compaq hebben zoiets van... geen gerantie dan gaan wij weer verder interneten/patienceze
ja allicht zou ik ook doen is hun probleem ook niet als je geen garantie meer hebt slimmerik

maar ligt meestal aan de band kabel dus zou te fixen moeten zijn

Verwijderd

Topicstarter
aan de kabel? das kompleet nieuw (maar wel aan lokkelijk) hij is wel geintergreerd met de monitor dus hoe pak ik dat aan?
Pagina: 1