Draadje om in de gaten te houden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
nieuws: Office 11 alleen voor Windows 2000 en nieuwer - update

Is nog vers maar de heleboel verschuift naar het punt hoeveel mensen/bedrijven nu nog oudere versies van Office gebruiken. Dit punt wordt in het artikel ook vermeld.
Het gaat imho vooral over Eén ding is zeker: door de source van Office 11 te beperken tot pure 32-bit NT-code zal het waarschijnlijk de meest stabiele versie tot nu toe worden:
Bijna geen 1 reactie gaat daarover.
Verder het gebruikelijke wat ook in de tekst staat: Critici zien dit als de zoveelste poging van het bedrijf om mensen een verplichte upgrade op te dringen, en menen dat de relatie met veel grote zakelijke klanten er alleen maar slechter op wordt
Dat hoeft voor mij niet herkauwd te worden, enfin ik heb er maar een grote schuiver voor aangeschaft :)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Spice schreef op 30 oktober 2002 @ 13:40:
nieuws: Office 11 alleen voor Windows 2000 en nieuwer - update

Is nog vers maar de heleboel verschuift naar het punt hoeveel mensen/bedrijven nu nog oudere versies van Office gebruiken. Dit punt wordt in het artikel ook vermeld.
Misschien een mogelijkheid om hier een poll voor neer te zetten? Hoeft het ook niet herkauwd te worden in de reacties. :)

Het is een algemeen probleem dat men snel off-topic gaat in draadjes die over Microsoft/Linux of Intel/AMD gaan. Zie ook dit topic in TFF: [rml][ EU komt met wetten tegen...][/rml], en ook deze: [rml][ ban] M$?[/rml].
Het enige wat je er zelf aan kunt doen is wél on-topic reageren en al helemaal niet in te gaan op de vele off-topic reacties en die natuurlijk naar beneden modereren als dat nodig is. Irritant is het echter wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Topicstarter
Het enige wat je er zelf aan kunt doen is wél on-topic reageren en al helemaal niet in te gaan op de vele off-topic reacties en die natuurlijk naar beneden modereren als dat nodig is.
Helaas, helaas, TMF'ers doen het ook en ik zal me er ook weleens schuldig aan maken en je krijgt het probleem: maar ik vind het niet offtopic en die andere weer wel.
Volgens mij is het niet zo moeilijk, je leest gewoon het draadje, reacties die daar direct verband meehouden zijn ontopic en andere niet.
Reageren op offtopic vind ik ook uit den boze, dit is het verhogen van je eigen
mod-werkdruk

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om ff volledig off-topic te gaan in een thread over off-topic... (ben ik dan niet on-topic? ;))

LMAO @ the sig van Spice. :D

En om hem ff af te maken:

"One OS to bring them all and in the darkness bind them
In Redmond, where the shadows lie."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Topicstarter
LMAO @ the sig van Spice
:( Terwijl ik zo mijn best heb gedaan op mijn nieuwe icon (met dank aan JAVA-doctor).
In Redmond, where the shadows lie
kon er helaas niet bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Ik heb de draad net onderhanden genomen, echt een draad waar je die overtollige modpuntjes zo kwijt bent :P ;).

Ik vind btw dat het aantal dubbelposts iets te hoog ligt, hier mag streng naar gekeken worden. Verder is er met name aan het eind van de draad niks zinnigs meer te zeggen, bijna alles naar de 0 of 1 van mij.

http://twitter.com/randalpeelen

Pagina: 1