Toon posts:

Het siemens S45i topic

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit topic is bedoeld voor tips & trucks, vragen, en andere zaken m.b.t. de Siemens S45i.

Hopen dat ik er zelf ook wat van opsteek, ik krijg 'm namelijk vandaag als alles goed is. :)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er dan niemand iets te melden over deze telefoon?
Komt er trouwens nog een Firmware update uit voor ondersteuning van Java applicaties?

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:24
Fijn telefoontje, maar je hoeft niet gelijk je topic omhoog te schoppen als er niemand reageert!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:54

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik wil wel is weten of iemand een leuke complete site heeft met Java spul voor de 45i, en of iemand die zmoviplayer al is heeft gebruikt?

Verwijderd

Het zou heel leuk zijn als iemand een antwoord heeft op mijn topic. Ik kan met mijn Siemens S45i wel gewoon wappen maar email ophalen gaat niet, ook als ik andere pop accounts gebruik. Op mijn server zie ik dat de telefoon helemaal geen verbinding maakt, waarschijnlijk gaat voor het inloggen al iets verkeerd.

Zijn hier mensen die wel email kunnen ophalen, evt. in combinatie met een kpn abbo?

Verwijderd

Topicstarter
CT schreef op 30 oktober 2002 @ 15:51:
Ik wil wel is weten of iemand een leuke complete site heeft met Java spul voor de 45i, en of iemand die zmoviplayer al is heeft gebruikt?
Zover ik weet ondersteunt de S45i (nog) geen Java, misschien in de toekomst door middel van een Firmware update.

Verwijderd

Topicstarter
Tonnetje schreef op 30 oktober 2002 @ 15:34:
Fijn telefoontje, maar je hoeft niet gelijk je topic omhoog te schoppen als er niemand reageert!
Sorry, maar als ik zie hoeveel replies er worden gegeven bij andere topics over telefoon zoals 6310i dan mogen er naar mijn mening op dit topic ook wat meer replies komen.

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 16:03:
[...]

Zover ik weet ondersteunt de S45i (nog) geen Java, misschien in de toekomst door middel van een Firmware update.
Wat?? geen java?
Waarom kan je dan overal java spul downloaden voor de 45i ??!
En waarom heeft iedereen het dan over firmware upgrades zodat je java kan gebruiken??
Dus het zal wel allang bestaan dan .. :P

Verwijderd

Topicstarter
CT schreef op 30 oktober 2002 @ 16:09:
[...]Wat?? geen java?
Waarom kan je dan overal java spul downloaden voor de 45i ??!
En waarom heeft iedereen het dan over firmware upgrades zodat je java kan gebruiken??
Dus het zal wel allang bestaan dan .. :P
Ik heb niet naar Java applicaties gezocht, maar ik heb er over gelezen en uit bepaalde stukjes heb ik kunnen concluderen dat er (voorlopig) geen Java applicaties gebruikt kunnen worden.
En geef me maar eens link dat ik kan zien waar "iedereen" het over heeft.

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 16:16:
[...]

Ik heb niet naar Java applicaties gezocht, maar ik heb er over gelezen en uit bepaalde stukjes heb ik kunnen concluderen dat er (voorlopig) geen Java applicaties gebruikt kunnen worden.
En geef me maar eens link dat ik kan zien waar "iedereen" het over heeft.
SL45i gebruik van java????? Hoe???
SL45 ombouwen naar SL45i?
[rml][ SL45i] 3D shooter (in het klein)[/rml]
[rml][ SL45] Problemen met firmware V52[/rml]

naja zo mogen het duidelijk zijn :P

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Ja al die topics gaan over de SL45i |:( . De S45i heeft géén Java en zal dat ook nooit krijgen...

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

ludo schreef op 30 oktober 2002 @ 17:07:
[...]
Ja al die topics gaan over de SL45i |:( . De S45i heeft géén Java en zal dat ook nooit krijgen...
LOL
Ik zit dan idd in het verkeerde topic te rotzooien, maar over de S45 valt geen ruk te vertellen..

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 11:22
Dit topic is niet echt nodig.

Verder vind ik het fijn als er eerst ff toestemming gevraagd wordt voor een "het grote" topic ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.