Intresse inkoopactie USB pendrive of card + reader/writer)?

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik ben op zoek naar een usb opslagmedium die makkelijk te gebruiken is.
dus het liefst plug en play, maar dat kan dan niet in win98, toch? :?

iig het lijk mij een goed indee om een inkoopactie hiervoor te starten, aangezien de prijzen sterk aan het dalen zijn van die dingen.

het mag een USB pendrive zijn of een USB compact flash,multimediacard reader/writer + bijbehoorend kaartje.

Ik heb zelf alleen geen ervaring met inkoop acties,
zou iemand een inkoop actie kunnen organiseren?
en wie hebben er intresse in een pendive? ;)

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
Ik geloof dat er niet lang geleden een inkoopactie hiervoor geweest is, dus of je iemand hiervoor vindt, is maar de vraag..... Kijk anders eens naar de Apacer Handydrives. Die dingen hebben een uitstekende prijs/kwaliteit/opslag-verhouding.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Geen ervaring met IA's :? Check dit De inkoopacties: aangepaste regels :)

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
is misschien wel een mogelijkheid dat ik de actie zelf start maar dan wil ik wel het aantal geinteresseerden weten of het wel de moeite waard is. :)
dan kan ik gaan informeren of ik er goedkoop aan kan komen.

dus als je intresse hebt mail me maar, dan zet ik wel een tabeletje op m'n homepage :)
duncan@home.nl

Verwijderd

Ik heb hier een inkoopactie voor gestart, deze mocht ik hier jammer genoeg door een verkeerd begin niet doorzetten.

deze is te vinden op www.laupro.nl/ia

daar staat ook alle informatie op (inclusief de link naar de 1e inkoopactie die met 34 stuks een groot suc6 is geworden, iedereen was tevreden)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, helaas gaat deze ook op slot.. Ook voor een animocheck moet je toestemming vragen..

Lees eerst de regels even door waar BalusC naar gelinkt heeft, dan kom je er wel uit..

succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.