[EU komt met wetten tegen...]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
nieuws: EU komt met wetten tegen muziek- en filmpiraterij

Ik zie in dit topic alleen nog maar overbodige reacties en flamebaits staan.
Bijna iedereen loopt te zeuren over de EU, en gaat inhoudelijk niet in op het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

TFF -> TMF :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:09

botoo

💀 too old to die young

eerste rondje al gehad, de standaard kreten vieren weer eens hoogtij zodra er iemand vind dat de cd/dvd schijfjes te duur zijn :O

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb ook maar even flink geschaafd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh? Ik zie in die topic een boel reacties met 'offtopic' die wel degelijk iets toevoegen aan de discussie. Die wel degelijk semi-ontopic zijn. Ontopic valt er m.i. weinig te bespreken in dit draadje aangezien er een feit gegeven wordt en bijv. de bron van hoe men aan die 4,4 miljard komt wordt niet gegeven. Dan houdt het al gauw op. Het is niet vreemd dat Tweakers hier massaal over politiek gaan discussieren. Het is tenslotte een topic over politiek! Straf ze daar dan ook niet massaal op af...

Voorbeeld:
Deze reactie incl. onderliggende reacties hebben 'tag' offtopic. Ik vind dat vrij lauw om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Het is ook offtopic. Wat heeft de (on)democratische besluitvorming in de EU nou met dat nieuwsbericht te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Ik vind dat als er over het gegeven onderwerp geen discussie kan komen, dat deze er dan ook niet moet komen :z. Als je graag over politiek wil discusseren, prima, kan ik me zeer goed voorstellen. Maar doe het dan niet in een draad waar het eigenlijk niet hoort.

Ik vind off-topic (gezien dit de meest toepasselijke moderatie is) gewoon de meest juiste optie.

http://twitter.com/randalpeelen

Pagina: 1