Nou er zijn weer iets dat op stats moet lijken uitgeprutst. Voortaan draaien de TSC stats niet meer 's nachts maar 's ochtends, omdat de statsrun dan gewoon gemonitord kan worden. Er wordt nog gezocht naar een goede oplossing. Affijn, we gaan dus als een speer en gaan binnenkort iedereen inhalen Enne, er zijn nog wat nieuwe leden doorheen geslipt... In ieder geval alsnog welkom Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de D2OL client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Err... Pijlmaaltje, #2 in de dagstats, 3 man om naar te zwaaien en DPC #1 in de dagstats
DPC_Clan_of_ToeT, DPC_Kippie en VFRmaniac, het was fijn u voor ons te zien, maar nu zijn wij genoodzaakt tegen u allen te zeggen: Tot ziens!
DPC_Clan_of_ToeT, DPC_Kippie en VFRmaniac, het was fijn u voor ons te zien, maar nu zijn wij genoodzaakt tegen u allen te zeggen: Tot ziens!

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Wowie, DPC op #1 en * Heineken bijna uit de top 30!
DPC op de no.1 spot :D:D:D
We gaan errug hard
Jeroon thx voor posten, kan ik stoppen met blis pesten
We gaan errug hard
Jeroon thx voor posten, kan ik stoppen met blis pesten
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Anoniem: 37655
Jaja, mijlpaaltje.... 
Komop Je_oen, met 2 nodes moet het te doen zijn....
Volgende week AIRSD?
Op naar 11...
Komop Je_oen, met 2 nodes moet het te doen zijn....
Volgende week AIRSD?
Op naar 11...
Anoniem: 58821
Alle mijlpaalerszz Concrads! ennheu NC on the ToP Where We Belong!
Nys output NC
tjes, laten we "vooal doohgaaaan!"
Griz thenx man, laten we hopen dat jou actie, de verlangens naar de stats van morgen, nog groter maken !
WOEI!
Nys output NC
Griz thenx man, laten we hopen dat jou actie, de verlangens naar de stats van morgen, nog groter maken !
WOEI!
Ej QU|CCC'ers blijven jullie eens braaf achter ons
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
NC, SIC66 is comming to the rescue!
kzat al bij NC, mja, dat ter zijde
PROUD member of NoizyCows
Dat zei ik ook al, maar ze luisteren slecht
Freakertje schreef op 30 oktober 2002 @ 13:00:

woei
weekly nu ook op #1 daily op #1 nu nog #1 overall
weekly bij TSC
Rank Name Cands Confs
1 Dutch Power Cows 34,068 681,360
2 Team-TNT.net 33,503 670,060
weekly nu ook op #1 daily op #1 nu nog #1 overall
weekly bij TSC
Rank Name Cands Confs
1 Dutch Power Cows 34,068 681,360
2 Team-TNT.net 33,503 670,060
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Ja sorry we houden van zwaaien, dus morgen willen we weer

Helaas valt er binnenkort nog maar weinig te zwaaien voor ons
Dus, wie durft het aan om de strijd aan te binden? TCF?
Totale Modjesgekte
Anoniem: 11979
Nog 93 te gaanAnoniem: 59448 schreef op 30 oktober 2002 @ 14:35:
Ach Freakertje: wij zwaaien naar de buitenlanders....
We durven wel, alleen we zijn te verspreid. We doen er ook actief D2ol, OGR en Seti bij.Freakertje schreef op 30 oktober 2002 @ 14:33:
[...]
Ja sorry we houden van zwaaien, dus morgen willen we weer![]()
Helaas valt er binnenkort nog maar weinig te zwaaien voor ons![]()
Dus, wie durft het aan om de strijd aan te binden? TCF?
Wees blij dat we niet alle power van RC5 kunnen aanspreken, dan waren wij in no-time #1 van de wereld
Helaas zijn we echt een HOOP kwijtgeraakt na afloop
Totale Modjesgekte
Och als wij alles van ECCp hier op konden zetten waren wij dat ook hoor. Alleen dat is niet realistisch. Daar is TSC niet geschikt voor.Freakertje schreef op 30 oktober 2002 @ 14:52:
Wees blij dat we niet alle power van RC5 kunnen aanspreken, dan waren wij in no-time #1 van de wereldHelaas zijn we echt een HOOP kwijtgeraakt na afloop
En ik denk dat jullie RC5 output vrijwel gelijk was aan onze ECCp output als je begrijp wat ik bedoel. RC5:ECCp was een verhouding van ongeveer 10:1. Wij deden 12k bij ECCp daily, dus dat zou een dikke 100.000 daily zijn geweest bij RC5..
gaat gewoon netjes zo moet ik zeggen, nog 8 daagjes en we hebben de volgende ingehaald
pst....chaoscow...tijd voor jou om zo eens ons forum te bekijken...TSC forum
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Mijn gevoel zegt dat het over meer dan 1 dag isAnoniem: 28736 schreef op 30 oktober 2002 @ 16:03:
kloppen die astronimische waardes?
Alle teams boven staan in de inhaalstats op 1tje na: TSC@Hope deze output voortzetten (liefst hoger
Freakertje schreef op 30 oktober 2002 @ 13:00:
Err... Pijlmaaltje, #2 in de dagstats, 3 man om naar te zwaaien en DPC #1 in de dagstats![]()
DPC_Clan_of_ToeT, DPC_Kippie en VFRmaniac, het was fijn u voor ons te zien, maar nu zijn wij genoodzaakt tegen u allen te zeggen: Tot ziens![afbeelding] [afbeelding]

*toch maar ff netjes terugzwaaien
Jammerlijk genoeg deden wij op onze top een 400.000 daily met RC5....ColdFusion schreef op 30 oktober 2002 @ 15:01:
Och als wij alles van ECCp hier op konden zetten waren wij dat ook hoor. Alleen dat is niet realistisch. Daar is TSC niet geschikt voor.
En ik denk dat jullie RC5 output vrijwel gelijk was aan onze ECCp output als je begrijp wat ik bedoel. RC5:ECCp was een verhouding van ongeveer 10:1. Wij deden 12k bij ECCp daily, dus dat zou een dikke 100.000 daily zijn geweest bij RC5..
Wat je hier ziet is nog niet eens al onze huidige power, ik denk dat er hier nu zo'n 60% op staat. We zitten nu dus op 25%×50%×60%=7,5% van ons hoogtepunt....
offtopic:
Voor de cijfergekken onder ons, als we onze topproductie hier hadden kunnen inzetten deden we dus (P4 invloedden in andere projecten meegenomen) iets van 7 à 8.000 cans per dag, en misschien nog wel meer ook.
Voor de cijfergekken onder ons, als we onze topproductie hier hadden kunnen inzetten deden we dus (P4 invloedden in andere projecten meegenomen) iets van 7 à 8.000 cans per dag, en misschien nog wel meer ook.
Totale Modjesgekte
hmz freakertje, je kan ook overdrijven he, check de rc5 history maar eens 
200 daily is het wel een tijd geweest
200 daily is het wel een tijd geweest
http://stats.distributed....hp?project_id=5&id=287076Freakertje schreef op 30 oktober 2002 @ 16:41:
[...]
Jammerlijk genoeg deden wij op onze top een 400.000 daily met RC5....Het zag ernaar uit dat we op het eind van het project weer terug konden naar dit aantal, totdat... laten we zeggen er iets tussen kwam.... Toen hielden we dus nog maar een kwart over
Na deze tegenslag en het einde van RC5 zijn we verder gaan bouwen aan ECCp, maar na het einde van dat project zijn we nog eens 50% kwijtgeraakt...
Wat je hier ziet is nog niet eens al onze huidige power, ik denk dat er hier nu zo'n 60% op staat. We zitten nu dus op 25%×50%×60%=7,5% van ons hoogtepunt....![]()
offtopic:
jaaajaa, 400K daily....
Als 60% van jullie totaal nu op TSC staat, dan is er idd niet veel meer over
Maareh die 400k daily zie ik hier dus echt nergens terug komen hoor. Tuurlijk af en toe een grote flush, maar daar gingen een aantal mindere dagen aan vooraf. Dus niet gaan overdrijven he
Maareh die 400k daily zie ik hier dus echt nergens terug komen hoor. Tuurlijk af en toe een grote flush, maar daar gingen een aantal mindere dagen aan vooraf. Dus niet gaan overdrijven he
* _DPC_Scorpion vraagt zich af waar is RICO gebleven dan?
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
ricoh zit op malta heb ik gehoord, en heeft het normaal heel erg druk met werk....
en qu|ccc zuigt gewoon nu, dus moet je even proberen de eer hoog te houden

en qu|ccc zuigt gewoon nu, dus moet je even proberen de eer hoog te houden
offtopic:
lekker stoken tegen je oude team

lekker stoken tegen je oude team

Anoniem: 33795
Ja, WebsterR's Maniac Team heeft weer eens z'n naam veranderd, omdat we nu enkele leden meer hebben, kunnen we maar moeilijk zeggen dat het alleen maar gaat om WebsterR maar om veel meer mensen. Dus: DPC Maniac Team ziet sinds vandaag het licht! En onze leden: WebsterR, Barthezzje, Mik en binnenkort Tibbie!
Verder willen we nog effe zwaaien naar; DPC_Team_Westfriesland!!!!!
Verder willen we nog effe zwaaien naar; DPC_Team_Westfriesland!!!!!
heeft niemand hier nog meer last van een comp die soms blijft steken op een candidate?
Specs van mijn bak Hier!
ik had het de 1ste x, schijnt ergens een fix op TSC forums rond te gaan ofzo
Hmm, dan ben ik ook verkeerd voorgelicht over dat eerste stukje... maar dan nog, Marble, was jij ook op de hoogte van het laatste stukje _NET_ voor het eind toen we weer wat begonnen aan te trekken? Als dat gelukt was dan hadden we echt hard gegaan, en dan was die 400K waarschijnlijk niet overdreven.... Wat ik eruit heb opgemaakt tenminste, en die stijging hadden we met P4's moeten bereiken.... Minstens 30 per maand en das niet overdreven.
Ik noem hier alleen geen namen om personen niet onnodig in moeilijkheden te brengen.
Ik noem hier alleen geen namen om personen niet onnodig in moeilijkheden te brengen.
Totale Modjesgekte
Heb je linux?msentinelb schreef op 30 oktober 2002 @ 17:08:
heeft niemand hier nog meer last van een comp die soms blijft steken op een candidate?
Dan staat het idd ergens op het forum (van www.childhooddiseases.org).
Maar waar het in het kort op neerkomt heb je waarschijnlijk een verkeerde versie van libstdc.
Ik heb hier een libstdc++3.0-3.0.1-1.1 (gedownloade rpm) en daarmee gaat het goed. Op bovengenoemd forum, staat volgens mij wel een link. En als het goed is op een DPCH van zo'n 10 dagen terug ook.
Ik krijg nu wel erg de indruk dat je denkt dat ricoh het hele team bij elkaar houd.. Nou dat dus echt niet.. We doen het met z'n allen, en de 1 is er gewoon wat vaker als de ander.. Maar omdat quccc volgens jouw zuigt komt echt niet doordat ricoh er niet is ofzo..Marble schreef op 30 oktober 2002 @ 17:02:
ricoh zit op malta heb ik gehoord, en heeft het normaal heel erg druk met werk....
en qu|ccc zuigt gewoon nu, dus moet je even proberen de eer hoog te houden![]()
offtopic:
lekker stoken tegen je oude team![]()
en btw, iedereen nog gefeliciteerd met hun paalmijltjes en de nieuwe leden Welkom, May the cow be with you
[ Voor 0% gewijzigd door Rexcore op 30-10-2002 18:49 . Reden: typo?? ]
Klinkt als een virusFreakertje schreef op 30 oktober 2002 @ 17:54:
Hmm, dan ben ik ook verkeerd voorgelicht over dat eerste stukje... maar dan nog, Marble, was jij ook op de hoogte van het laatste stukje _NET_ voor het eind toen we weer wat begonnen aan te trekken? Als dat gelukt was dan hadden we echt hard gegaan, en dan was die 400K waarschijnlijk niet overdreven.... Wat ik eruit heb opgemaakt tenminste, en die stijging hadden we met P4's moeten bereiken.... Minstens 30 per maand en das niet overdreven.

voor de nitwits onder ons, dit is een GRAPJE
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
dan was die 400k per dag nog overdreven, maargoed. 
btw. dat stukje daarboven had ik misschien j/k, nofi, etc bij moeten zetten, want dalijk wordt het weer helemaal uit zijn verband gerukt
voor de nitwits onder ons, dit was dus een GRAPJE
btw. dat stukje daarboven had ik misschien j/k, nofi, etc bij moeten zetten, want dalijk wordt het weer helemaal uit zijn verband gerukt
Anders gaan jullie deze ruzie/onenigheid/discussie even op je subteam forum of waar dan ook uitvoeren en niet in mijn geliefde TSC hitparade.
Voor de nitwits onder ons, dit was dus serieus en ongenuanceerd (oid)
(Ik heb geen idee hoe ik het klein krijg
)
Voor de nitwits onder ons, dit was dus serieus en ongenuanceerd (oid)
(Ik heb geen idee hoe ik het klein krijg
Lieve Marble,Marble schreef op 30 oktober 2002 @ 20:59:
dan was die 400k per dag nog overdreven, maargoed.
btw. dat stukje daarboven had ik misschien j/k, nofi, etc bij moeten zetten, want dalijk wordt het weer helemaal uit zijn verband gerukt![]()
Hoe is het met je?
Ik hoop dat het goed met je gaat.
Met mij wel!
Vanmiddag op IRC viel misschien een beetje verkeerd,
Ik was mijn away log aan het door lezen en knalde toen iets in het
channel daarover, zonder op te merken dat jij er was.
Maar ik bedoelde het dus niet vervelend!
Kom nog eens gezellig langs!
Heel veel groetjes
en kusjes
Niels.
Nee, ik typ normaal niet zo
d33n is een trutje
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Biertje Pilsje, iemand?
Totale Modjesgekte
QU|CCC is ons gelukkig al lang en breedt voorbij, anders mocht je ze niet joinen van mij hoor Marble, en je mag trouwens ook altijd bij ons komen hoor

Nederland - Frankrijk 5-0, daar mag toch op gedronken worden?
(ajax+psv voor de nitwits onder ons
)
Nederland - Frankrijk 5-0, daar mag toch op gedronken worden?
Woei Mijlpaaltje 
Andere mijlpalers en teamgenoten feli enzo !
Net als Freakertje zwaai ik ook naar DPC_Clan_of_ToeT, DPC_Kippie en VFRmaniac
Andere mijlpalers en teamgenoten feli enzo !
Net als Freakertje zwaai ik ook naar DPC_Clan_of_ToeT, DPC_Kippie en VFRmaniac
Na het afronden van ECCp-109 is de kroeg ook maar verplaatst zie ik

En je_oen en hobie. Waarom maken jullie niet één La Petite Cows account
En je_oen en hobie. Waarom maken jullie niet één La Petite Cows account
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Pagina: 1