[ban] M$?

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
oke oke, dan houden we niet veel over om te posten, maar het trekt wel de aandacht en dat is denk ik wat er nodig is.

niet zozeer van de mensen in deze rubriek, maar van elke 'geregistreerde' user.

<--------end of heading----------->

een posting die binnen een uur op 60 reacties zit, vol flaimes, eenregelige +4's, xx keer M$, en andere zuchten... daar ga ik niet eens meer doorheen... sterker nog, heb geeneens meer zin om zo'n artikel te lezen.

van elke geregistreerde user is het emailadres bekend.
kan er niet eenmalig een update uit met een herinnering aan de regels/richtlijnen/normen en waardes? (schijnt dat ook tweaekers die hebben :P)

natuurlijk niet alleen over microsoft, maar tis een mooi voorbeeld om te gebruiken en idd gebruikers het ook prijs stellen als men laat zien dat t.net erop toeziet en erom geeft dat de regels niet continue met de voeten getreden worden.

V: daar hebben we faq's voor
A: die leest lang niet iedereen.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Dit lijkt me eigenlijk meer T.net gerelateerd dan TMF gerelateerd, daarom move ik deze ff naar TFF.

Het idee vind ik trouwens niet verkeerd, maar ik vraag me af hoeveel je ermee zou bereiken. Ik denk dat je een hoop mensen over je heen zou krijgen die 'spam' beginnen te gillen, afgezien van het feit dat er _veel_ mensen geregistreerd zijn die misschien helemaal niet reageren op de frontpage.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
polletje FP; "heb jij er bezwaar tegen als we jou via de mail, zonder reclame overigens, zouden informeren over updates e.d. ?

twee daagjes geduld en je hebt het antwoord, toch?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zoals vaker is voorgelegd, is het voldoende dat die reactie een troll aan de broek krijgt. Iemand mailen vanwege "M$" gaat mij een beetje te ver, want dan moeten we iedereen gaan mailen die van Linux "Linsux" enzo maakt. Die troll aan de broek wordt al zwaar genoeg meegerekend en als iemand dat vaak genoeg doet, dan loopt ie zonder broek rond :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die M$ schrijft hoeft niet persee te trollen of te flamen dat zegt verder weinig (voor mij niks) over de posting zelf (net zoals wanneer iemand Linsux schrijft).

Zet het er anders boven dat het niet gewenst is in de
offtopic:
stijl
. Je kunt op je vingers natellen in welke topics dat nodig zou zijn en in welke niet. Dat lijkt mij een goede oplossing om het iedereen van te voren duidelijk te maken. Iedereen leest het dan van te voren! Anders zet je onderaan de nieuwspost (of er boven) in KOEIENLETTERS een link naar de FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Robin; niet 'iemand' mailen, maar een mailing naar het gehele bestand met een update van de (gedrags)regels. Vandaar dat Botoo opmerkte dat we dat dan wel eerst moesten peilen en ik daarvoor een polletje suggereer,

Dystopia; het gaat niet om een GoT topic maar om Tweakers frontpage artikelen. Topics hebben geen moderatie systeem, en Tweakers heeft geen faq boven elk artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 31 oktober 2002 @ 07:56:

Dystopia; het gaat niet om een GoT topic maar om Tweakers frontpage artikelen. Topics hebben geen moderatie systeem, en Tweakers heeft geen faq boven elk artikel.
Daarom juist, daarom kun je dat juist erboven zetten: "gelieve geen M$ schrijven" of met koeienletters een link naar de FAQ. Om elke post waar M$ in staat naar -1 te zetten dat vind ik lame. Alsof ze allemaal inhoudsloos zijn. Dat is simpelweg niet waar (en als ik er 1 nuttig vind en meer waard vind dan -1 dan zet ik die overigens gewoon naar boven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Mja, dat hebben ze op Fok wel eens, zo van "geen rascistische opmerkingen" o.i.d. beetje common sense eigenlijk. Mijn mening is overigens ook dat mensen die M$ schrijven een flaimbait verdienen, ook al hebben ze daarnaast wel een punt. Het bedrijf heet Microsoft en als je daar naar verwijst als Mickeysoft of M$ dan doe je dat bewust om te stangen of je gal te spuwen, en dat is niet het soort reacties dat we graag zien. Juist degenen die inhoudelijke reacties "versieren" met verkapte flaimbaits moeten aangepakt worden, omdat die het ook wel zonder dat soort grapjes afkunnen.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Wouter Tinus schreef op 31 oktober 2002 @ 18:26:
Mja, dat hebben ze op Fok wel eens, zo van "geen rascistische opmerkingen" o.i.d. beetje common sense eigenlijk. Mijn mening is overigens ook dat mensen die M$ schrijven een flaimbait verdienen, ook al hebben ze daarnaast wel een punt. Het bedrijf heet Microsoft en als je daar naar verwijst als Mickeysoft of M$ dan doe je dat bewust om te stangen of je gal te spuwen, en dat is niet het soort reacties dat we graag zien. Juist degenen die inhoudelijke reacties "versieren" met verkapte flaimbaits moeten aangepakt worden, omdat die het ook wel zonder dat soort grapjes afkunnen.
Eigenlijk zou er voor dat soort geintjes een -1 Flauw moeten bestaan.... Ook voor van die geweldig dolkomische posts die je vaak ziet die eigenlijk gewoon niet leuk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
yared schreef op 31 oktober 2002 @ 07:56:
Robin; niet 'iemand' mailen, maar een mailing naar het gehele bestand met een update van de (gedrags)regels. Vandaar dat Botoo opmerkte dat we dat dan wel eerst moesten peilen en ik daarvoor een polletje suggereer.

Tis misschien een idee om dit te doen bij de eerste x-aantal reacties die je hebt neergezet of tot een x-aantal weken na registratie. Ik zie het nut niet erin zitten om dit bij elk reactievenster neer te zetten: tis niet echt bevordelijk voor dat scherm (wat al volgepropt zit met basic-stuff) en ook erg onoverzichtelijk.

Ik weet ook wel dat het een scherm is wat je een paar keer leest en daarna "selectief" negeert, maar vanwege bovengenoemde redenen ben ik er geen fan van. Het idee is andere opzichte niet slecht thoug :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
m-m schreef op 31 oktober 2002 @ 18:31:
Eigenlijk zou er voor dat soort geintjes een -1 Flauw moeten bestaan.... Ook voor van die geweldig dolkomische posts die je vaak ziet die eigenlijk gewoon niet leuk zijn

De mod-opties zou je eigelijk niet meer moeten uitbreiden. Die zijn al teruggebracht naar basic tags :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Een nieuwe user na aanmelding even mailen, lijkt me ook geen kwaad te kunnen. Aanmelden is eigenlijk zelfs te laagdrempelig vind ik.

* yared werd zelfs toegelaten 8)7

Pagina: 1