Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu ruim 2 weken een Ipod en aangezien de eeste kleine krasjes al verscheinen wil ik snel een goed hoesje. Voorwaarde: ik moet m'n Ipod wel kunnen blijven bedienen als i in het hoesje zit.

The Groove Jacket lijkt mij de oplossing. Ik heb 1 nederlandse site kunnen vinden die die te koop aanbied. Voor € 36.00+ € 5.00 verzendkosten zou ik hem via atstore.nl kunnen bestellen. Is er iemand die hier ervaring in heeft of een goedkoper alternatief (ander vergelijkbaar hoesje/andere website) weet?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

www.iskin4ipod.com :)
iSkin is een verbeterde Groove Jacket...

incl. verzendkosten nog goedkoper dan de Groove Jacket

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:46

Eboman

Ondertitel

Kijk hier eens :
[rml][ Ipod] Sleeves/Jackets/Suits. Check ze dan maar :)[/rml]

Een oud topic met een inkoop actie voor Ipod Sleeves, weet niet hoe het afgelopen is maar misschien heb je er wat aan ? ;)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Ok, die Iskin ziet er prima uit :D Maar, heb jij ( of iemand anders) ervaring met het bestellen bij deze website?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:54:
Ok, die Iskin ziet er prima uit :D Maar, heb jij ( of iemand anders) ervaring met het bestellen bij deze website?
er is net een inkoopactie geweest :)
dat ging allemaal goed...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Zeg goeiebuur: wil jij met mij een iskin bestellen? Kunnen we de verzendkosten misschien delen. Meel me at: xkb[at]hypernation.net

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Pagina: 1