Gisteren mijn i-mode telefoon opgehaald (bijna gratis dus kon hem niet laten liggen). Maar nu ik hier op GoT kijk valt me dat toch wel een beetje tegen, er moeten toch wel echte tweakers zijn die de NEC n21i al eens flink onder handen hebben genomen, het lijkt me best een intelligent telefoontje dus daar moet meer uit te halen zijn.
Het wachten is op de eerste persoon die het "OS" zo mod dat dat ding _wel_ zuinig met zijn/haar batterij omgaat....
Oftewel : Een versie waarbij bijvoorbeeld de GPRS verbinding automagisch tot stand komt _als_ je gaat i-moden, ipv continu openstaat, en een dingetje waarbij je LCD enkel tijdens gebruik stroom vreet, ipv continu... Dat zou toch al redelijk wat moeten gaan helpen... Jammer dat de foon ook geen Symbian OS draait, daar zou je tenminste iets mee kunnen. Ware het niet dat het 256 kleuren display natuurlijk zuigt als de nete tov de 4096 kleuren van de meeste non-i-mode foons met kleurendisplay...
Oftewel : Een versie waarbij bijvoorbeeld de GPRS verbinding automagisch tot stand komt _als_ je gaat i-moden, ipv continu openstaat, en een dingetje waarbij je LCD enkel tijdens gebruik stroom vreet, ipv continu... Dat zou toch al redelijk wat moeten gaan helpen... Jammer dat de foon ook geen Symbian OS draait, daar zou je tenminste iets mee kunnen. Ware het niet dat het 256 kleuren display natuurlijk zuigt als de nete tov de 4096 kleuren van de meeste non-i-mode foons met kleurendisplay...
Toch meer een onderwerp voor Internet & Telefonie 
GT => IT dus.
GT => IT dus.
Mee eens, maar motiveer deze reactie eens als je wilt?Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 09:41:
Nect n21 is de grootste k#ttelefoon die er maar is.