GBA platinum of ff wachten ?

Pagina: 1
Acties:

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-01 23:17
Nou mijn broertje heeft al een GBA advance ( paars ) maar nu wil ik zelf een GBA platinum gaan kopen. voor € 89.00 bij de dixons.

Is dit wel verstandig aangezien er veel geruchten de wereld in zijn geholpen over een GBA standaard met verlichting ? want als die echt binnen nu en een half jaar uitkomt heb ik veel liever die. ( wel een beetje afhankelijk van de prijs ofcourse ! )

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Ik zou wachten, want ik denk dat dit wel waar is.. Deze nieuwe GBA heeft backlight en dus kan je beter zien wat er op dat kleine schermpje allemaal gebeurt en ook schijnen de knopjes wat ergonimischer vormgegeven te zijn...

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
ik weet niet of het waar is hoor, want Nintendo heeft het altijd ontkent dat er een backlight in zou komen vanwege de batterij consumptie.

Xbox360 gamerprofile

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Tja het blijven nu eenmaal geruchten... Ik zou het ook blijven ontkennen tot het laatste moment anders zou je na bekendmaking die 'oude' GBA's niet meer aan de straatstenen kwijtraken

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik verwacht eigenlijk niet echt dat Nintendo met een GBA met backlight zal komen, als je ziet hoeveel stroom de GSM's met kleurenschermpje al niet vreten zal dit met een GBA helemaal snel gaan...
Of nintendo moet zo slim zijn om er meteen een goede accu in te stoppen...

Verwijderd

Ares schreef op 30 oktober 2002 @ 19:07:
Of nintendo moet zo slim zijn om er meteen een goede accu in te stoppen...
slim? eerder gek. weet je niet hoeveel dat kost per GBA? Ik heb zelf al een (witte) GBA, maar ik zou wel pissig worden als er een nieuwe GBA van dezelfde prijs uitkomt met een backlight. tenzij je 'm kan inruilen natuurlijk

• BlackMage
  • Laatst online: 18-01 17:01
De geruchten gaan dat er een gba komt met accu ingebouwd. Backlight heb ik niets over gehoord.

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-01 19:37

Glorificationer426

come we hero rush yes?

nee die nieuwe gba is zonder backlight, alleen het scherm is wat verbeterd zodat alles beter te zien is, maar geen backlight.
stond in de PU van deze maand geloof ik :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:55

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
achja of je bouwt een afterburner kitje in :*)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

Glorificationer schreef op 30 oktober 2002 @ 20:31:
nee die nieuwe gba is zonder backlight, alleen het scherm is wat verbeterd zodat alles beter te zien is, maar geen backlight.
nee jullie ehbben het allemaal fout! :P
in EGDE stond er ook een uitgebreid artikel over

hier een stukje van PGC:
Rumor: GBA 2?
Rumors are running rampant about the GBA 2, and Louie the Cat investigates...
Updated: 10/09/2002

Rumor: In a year of wild, wacky, and weird Nintendo things, something really weird just fell into my stinky box. Last week, A lilEbirdy tells me (before I ate that sucka) that Edge Magazine is claiming to have the specs on a GBA2 in an ad for their upcoming magazine. Big deal, everyone and their brother has "specs" on the GBA2. Still, it's coming from a fairly respected magazine in the UK, so I tossed it in the "icky stinky" side of my litter box.

Then, I hear that Computer & Video Games has posted the specs. C&VG, as much as some of their stories never pan out, did break some of the more oddball news lately. Then, over at the Edge Magazine forums, one of the Edge staff claims that the C&VG news was "lifted" from the magazine. Who’s right? Who’s wrong? Who’s flat out lying? So I can't keep quiet any longer. Here are the "details" about this supposed GBA2:

A new shape, to accommodate the following design changes

FOUR buttons on the face of the unit, in addition to the two "shoulder" buttons

Back-lit screen (though probably using some sort of front-lighting solution, rather than a true "backlight")

Flip top over the screen, "reminiscent of the later Game & Watch"

A proprietary slim-line battery (presumably rechargable Lithium-Ion) providing 10 hours of play

Faster processor

More RAM

A sale price of 10,000 Yen in Japan ($81 in the US
de pu loopt trouwens wel lekker achter hoor :Z zij komen altijd pas 2 weken nadat iets is gebeurt met de mededeling dat er geruchten zijn (Rare enzo)

This space is occupied

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-01 07:22

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Als ie in Japan uitkomt zijn wij over een jaartje aan de beurt.....tel uit je winst :)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-01 20:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Die GBA2 is dus vette onzin he? Helemaal bullshit, bedacht en getekend door een gast op een of ander forum.

De platinum is goedkoper dan de gewone GBA's en heeft een iets nieuwere generatie scherm. Halen dus.

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Glorificationer schreef op 30 oktober 2002 @ 20:31:
Ik geloof al jaren niet meer wat de PU schrijft en zeker dit niet, als ik hem in m'n handen krijg kijk ik alleen nog maar plaatjes :) wat nieuws betreft is de PU niet bepaald een betrouwbare bron...

• harley
TheEvilCuber schreef op 30 oktober 2002 @ 23:53:
[...]

A new shape, to accommodate the following design changes
FOUR buttons on the face of the unit, in addition to the two "shoulder" buttons
Back-lit screen (though probably using some sort of front-lighting solution, rather than a true "backlight")
Flip top over the screen, "reminiscent of the later Game & Watch"
A proprietary slim-line battery (presumably rechargable Lithium-Ion) providing 10 hours of play
Faster processor
More RAM
A sale price of 10,000 Yen in Japan ($81 in the US
Alleen al het feit dat ze nu na 2 jaar al er meer ram en twee knoppen bij flikkeren is natuurlijk al onzin dan zou je met de oude GBA al niets meer kunnen. Kunnen ze nooit flikken.

ik ga voor die platinum heb gisteren nog eens op het net gesurft en die GBA2 is gewoon grote onzin ( wat dat betreft is internet wel weer klote een geruchtje komt veel vlugger geloofwaardig over omdat het meteen overaal staat. )

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• harley
harley schreef op 31 oktober 2002 @ 10:29:
[...]

Alleen al het feit dat ze nu na 2 jaar al er meer ram en twee knoppen bij flikkeren is natuurlijk al onzin dan zou je met de oude GBA al niets meer kunnen. Kunnen ze nooit flikken. Ook een openklappend scherm is natuurlijk bullshit ( ik geloof dat dat plaatje ook door iemand op got gemaakt is )

ik ga voor die platinum heb gisteren nog eens op het net gesurft en die GBA2 is gewoon grote onzin ( wat dat betreft is internet wel weer klote een geruchtje komt veel vlugger geloofwaardig over omdat het meteen overaal staat. )

Pagina: 1