[C++ | Qt 3.0.4]Iemand ervaring met Qt icm MNG???

Pagina: 1
Acties:

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:10
Heeft iemand ervaring om via Qt MNG's te maken. In Qt zit wel de ondersteuning om MNG's te maken. Alleen in de help kun je er niets over vinden. Heb bijna alle google pagina's al gezien zo beetje.

Ik wil namelijk een array van QImages (Qmovie) in een MNG pompen.

En owja ik heb geen toegang tot de nieuwsgroepen van trolltech (stagebedrijf blokkeerd fijn de newsport)

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

Misschien heb je de vraag te moeilijk gesteld, want je hebt nog geen (nuttige) reacties.

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Verwijderd

. . .en nu in nederlands. .. ;)

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:47

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

(jarig!)
Hij bedoelt dat hij een stel images heeft (QImage is een class van Qt, de toolkit) en dat die in een MNG terecht moeten komen. Daarvoor heb je dus meerdere QImages achter elkaar nodig.
Aangezien de MNG-ondersteuning nog niet zo erg lang in Qt zit, denk ik dat er nog weinig documentatie is. Normaal is Qt ontzettend goed gedocumenteerd, maar waarschijnlijk zie je de uitleg hiervoor pas terug in de handleiding voor 3.1 (die binnenkort vrijgegeven wordt). Zelf heb ik nog nooit iets dergelijks geprobeerd, dus hoe je het precies moet aanpakken weet ik helaas niet.

edit:

Als ik in de documentatie kijk, dan kom ik de klasse QPNGImagePacker tegen. Die kan een serie QImages verwerken en tot een PNG-animatie verwerken. Heb je dat al eens bekeken?

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.