[Flashen] K7s5a icm NTFS

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
hoi, kga me ieder moment nu aan het el Cheapobios wagen, voor oc'en enzo, zit me beetje te vervelen en je moet toch wat he! :P Heb de laatste gedownload 1.2 ofzo,van afgelopen augustus. Ben nu ook de amiflasher aan het downloaden.

Nu flash ik altijd vanaf mijn hd. Vind dit veel veiliger dan de relatief kwetsbare floppy's. Maar, sinds kort maak ik op mijn hele systeem gebruik van NTFS filesystem ipv FAT32. Maakt dit nog wat uit? Of kan ik gewoon vanaf flop booten, naar de root van c gaan en daar de flash uitvoeren?

en iemand nog goede slechte ervaringen met Cheapobiossen?

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Ja kan het vanaf flop doen, maar je kan ook een RAM-drive maken zoals met een W98-bootdisk wordt gemaakt en daar eerst de BIOS en flashprogramma naartoe kopieren zodat je zeker weet dat er geen leesfouten komen tijdens het flashen

Ervaringen? K heb nu een BIOS van die Cheapo van april geloof ik, en het geheugen (256 en 512MB SD-RAM) werkt op 107MHz op Ultra en alle timings zo laag mogelijk en heb uptimes van 15/20 dagen, maar dan reset ik weer vanwege een installatie of ff een harde schijf vervangen. Stabiel op 107MHz is ie wel iig. Op 133 zou ik het niet weten, maar dat ga ik in de toekomst nog wel proberen. Is een Duron800 hier trouwens

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
en watte? ramdrive?

kun je wat meer uitleg geven? bvd

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Nou.. Je kunt gewoon alle bestanden op een bootflop zetten en daarvanuit flashen :)

Verder kun je ervaringen terugvinden in de grotere K7S5A topics, dicht dus.
Edit: bijvoorbeeld dit topic: [rml][ ECS K7S5A] Hoeveel mensen hebben er probs mee?[/rml]

En wat betreft ramdrive >> check google :)

Dit topic is gesloten.