Toon posts:

Grandprix legends start niet op.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de demo van GPL gedownload en geinstalleerd, maar als ik het spel opstart, wordt het scherm zwart en daarna zit ik weer in Windows. Iemand een oplossing?
Windows XP SP1, Epox 8KHA+ mobo, AMD XP 1800 proc., 256 mb Crucial DDR geheugen, Asus 8200 GF3 Titanium, Soundblaster Audigy, DirectX 8.2, laatste Via's.

Verwijderd

DirectX8.2? ;)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:48

Fuelke

Forza Ferrari

Ow, handig topic dit, heb net hetzelfde probleem, maar dan met de full aangekochte versie. Heb alle patches geinstalleerd, maar ook bij mij slaat ie (zelfs na reinstall) terug naar Windows. Hij heeft het voorheen wel gedaan, dus wellicht zie ik iets over het hoofd.

Specs > http://specs.tweak.to/668 (met DirectX 8.1 overigens)

Nog ff toevoegen dat voor XP de 1.2 patch vereist is

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
klinkt bekend :(

mischien heb je hier wat aan: [rml]The_FrankO in "[ GPL] Beeld knippert"[/rml]

En natuurlijk ook:
1.2 Patch UK (<- die versie heb je nodig als je hem in NL hebt gekocht)
CPU Speed Fix UK(<- die versie heb je nodig als je hem in NL hebt gekocht)

Die laatste is alleen noodzakelijk als hij het doet en hij veels te snel gaat.

En nog iets: Als het geluid raar doet probeer de hardwareversnelling van je geluidskaart te verlagen.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
De originele GPL is een beetje buggy en kan absoluut niet omgaan met nieuwe hardware Zoals eerder al even oor The_FrankO gezegd werd, werkt het spel dus niet op een AMD XP. Daarvoor en voor een hoop andere - veelal grafische - problemen moet je hem updaten. Helaas wil dat niet met de demo dus wil je echt GPL spelen (en dat wil je!) koop je het spel. Slingert *misschien* nog ergens in budgetbakken, maar is zeker een zoektocht waard! Er zijn talloze updates met nieuwe dashboards etc., de eyecandy is weliswaar niet van NFS6-niveau maar de engine stamt dan ook uit '98 maar kan nog prima mee. En belangrijker, graphics boeien niet zoveel bij dit spel. Het rijdt gewoon realistisch. Klaar.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb het spel inmiddels besteld. Euro 2,99 :) :)
Pagina: 1