Dream Architects website ?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Tenesmia
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 14:34

Tenesmia

First Sergeant

Topicstarter
Ik heb hier ergens, een maandje terug ofzo, een link gevonden naar een hele mooie website van een web-design company, maar die ben ik kwijt, en ik ben al twee uur aan 't zoeken in google, maar kan hem echt niet meer terugvinden 8)7 ....

Dus daarom toch maar even hier posten, het bedrijf heet ' ....... Dream Architects' , waarbij ik het gedeelte op de ..... dus niet meer weet ;) .. weet iemand dit wel, dan is mijn dank zeer groot _/-\o_

Ad Astra Per Aspera

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

zeker dat je niet archinect bedoelt?

http://www.archinect.com/

verdermeer, over het algemeen worden dergelijke linkjes van www.surfstation.lu of www.designiskinky.com geplukt. doe daar eens een 'site search' op het woord 'dream'. zo groot zijn de archieven niet, en 'dream' is eigenlijk een vrij kazige term die -tenzij het je bedoeling is- niet wordt gebruikt in je naam.

verder : wat is de site iig -niet-? je realiseert je dat je hiermee een hoop mensen als human googlers gebruikt? kun je een betere beschrijving vinden? heb je je browser history al nagekeken? bookmarkjes ook, misschien?

teveel zooi, te weinig tijd

• Tenesmia
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 14:34

Tenesmia

First Sergeant

Topicstarter
Bedankt voor de tips, maar ik kan hem nog steeds niet vinden ;) , en nee, het was niet archinect, al is dat ook een mooie site ! .... ik zoek wel verder, mocht ik hem nog vinden dan post ik dat nog wel ff hoor :)

Ad Astra Per Aspera

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:29

Pelle

🚴‍♂️

Wat denk je zelf? Dat wij van de help-Kuijpmans-z'n-linkjes-terug-vinden-brigade zijn?

Dit topic is gesloten.