Philips 107x23 beeldscherm piept

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:47
Sinds 1 maand in het gelukkige bezit van een Philips 107x23 beeldscherm (gekocht bij Alternate), maar helaas wil hij zonder reden soms 1 a 2 minuten lang een hele lichte, irritante piep laten horen. Aangezien er geen ingebouwde boxen op zitten, kan het daar niet aan liggen. Zou ik nou teruggaan naar Alternate, krijg ik dan meteen een nieuwe mee, of gaan ze hem dan onderzoeken of zo? Want voor hetzelfde geld, piept hij niet als zij hem gaan onderzoeken en geloven ze me niet.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Alternate al gebeld/gemaild met deze vragen?

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
gewoon bellen met de philips support lijn.. (0800-0232011). Dan komen ze je een nieuwe brengen en nemen je kapotte weer mee :) Kun je dus in de tussentijd nog gewoon je monitor blijven hebruiken en zit je ook niet weken zonder (wat wel het geval is denk ik als je hem terugbrengt naar alternate). Ik heb al een paar keer mn monitor laten omwisselen. Gewoon doen als er iets niet helemaal goed is met je monitor.. daarvoor heb je onsite garantie :)

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:47
Palomar: Dank voor de tip! Ga zo meteen gelijk bellen!

--edit--

Net even klantenservice aan de lijn gehad (nummer is trouwens nu 0534829800) en hij wordt morgen of overmorgen omgeruild door een koerier voor een nieuwe monitor. Perfecte service dus! Volgende keer weer een Philips _/-\o_