Toon posts:

[Outlook] Maximize new calendar window

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een redelijk specifieke vraag over microsoft outlook 2000.
Omdat wij hier de agenda van outlook gebruiken voor al onze afspraken en deze ook regelmatig gebruiken om te kijken of andere mensen aanwezig zijn, of wat ze aan 't doen zijn. Is ons iets gaan irriteren.

Als er een agenda van een andere gebruiker wordt geopend is het namelijk het geval dat outlook deze in een klein (ca. 50%) windowtje zet. (Dit kan irritant zijn ja, als je 20-30 keer per dag per persoon iemand anders zijn agenda moet openen 8)7). De oplossing is nergens te vinden. In de opties niet, Microsoft technet niet, microsoft knowledgebase > nope.

Wij zijn er hier eigenlijk over uit dat het met een registerinstelling mogelijk moet zijn. maar welke optie en waarde daar dan ingestelt moet worden is een groot raadsel. Misschien dat een van jullie een handige tip hebben????

Verwijderd

Microsoft Outlook hoort in Software Algemeen... Zie ook: Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

Vraag even een move aan in Schop een Modje :)

Verwijderd

Topicstarter
:X Ok, ik heb 'm opnieuw gepost in software algemeen. Deze kan verwijdert worden. Ik kijk iig niet meer op deze. :X

Verwijderd

Vraag dan even een slotje aan voor dit topic, i.p.v. een move. Kan gebeuren :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 19:41

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 11:02:
:X Ok, ik heb 'm opnieuw gepost in software algemeen. Deze kan verwijdert worden. Ik kijk iig niet meer op deze. :X
Had dan een move aangevraagd, in plaats van dubbelposten :/

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Traag schreef op 30 oktober 2002 @ 11:04:
[...]

Had dan een move aangevraagd, in plaats van dubbelposten :/

en zoiets aanvragen doe je in Schop een Modje
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.