Toon posts:

[XP] VPN-optie grijs :? en sommige services starten nie meer

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus het volgende, als ik een nieuwe verbinding wil mken onder XP en ik kies voor verbinding mken met een bedrijfsnetwerk---> dan zijn de 2 opties daarna grijs.
Het is een oude installatie maar toch wil ik weten hoe dit heeft kunnen gebeuren, voordat ik hem leeg pleur.
IPSEC draaid gewoon, maar alle remote-services willen nie starten omdat : "Error 1806: The dependency service or group failed to start"
Alleen bij de Remote access Conection manager krijg ik access deneid.

Ik vind het vaag dat hij dit in ene doet, waar kan het nou aan liggen?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:31

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Nou .. doe eens een gok :?

De ene service start niet vanwege "Error 1806: The dependency service or group failed to start" , wat neerkomt op het feit dat hij de service niet kan starten omdat hij afhankelijk is van een andere service welke ook niet gestart is.

Vervolgens kijk je naar een andere service en daar zie je dattie niet start vanwege een "access denied". Hoogstwaarschijnlijk probeert deze service te starten onder een account waarvan het wachtwoord gewijzigd is of iets dergelijks.s

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Topicstarter
Nope het ww is niet gewijzigd, en deze logische opsomming had ik ook kunnen bedenken. Maar helaas, er is niks veranderd. Dus jij hebt mij geen oplossing gegeven, En misschien kn je mij vertellen, dat wanneer het aan het account ligt, welk account ik naast de administrator moet gebruiken om hem te starten. Dan zou je hulp wel goed van pas komen.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:31

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik zie dat de "Remote Access Connection Manager service" weer afhankelijk is van de RPC .. start die wel ?

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Heyz ik zit dus met hetzelfde probleem nadat ik sp1 er weer af had gegooit... grijs grijs en nog is grijs ofwel geen vpn optie.. maar bij mij wil dus de service "remote access auto connection manager" niet starten... fout 1068 "afhangkelijkheidsservice of groeg kan niet worden gestart"
maarja die zijn dus allemaal wel gestart die andere die je nodig schijnt te hebben wie is er al is tot een oploosing gekomen? tnx
Pagina: 1