Toon posts:

windows xp afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Big problems,

sinds ik mijn nieuwe videokaart ( creative GeForce 4 T1 4200 ) heb geinstalleerd, kan ik niet meer mijn windows xp afsluiten :( . Dit is nogal irri, want na een aantal keren, is mijn systeem naar de knoppen, en dan moet ik windows weer opnieuw installeren. Ik heb alles al geprobeerd, heb de 4in1 drivers van viatech al geinstalleerd, en ik gebruik de 30.82 detonator drivers, maar het probleem gaat niet weg :'( . Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Topicstarter
O ja, wat ik dus bedoel met het probleem afsluiten, als ik dit wil doen, dan start windwos vanzelf weer op!!!!!!........zucht

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 20:25

dominic

will code for food

Download my music on SoundCloud

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 07:50
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:46:
O ja, wat ik dus bedoel met het probleem afsluiten, als ik dit wil doen, dan start windwos vanzelf weer op!!!!!!........zucht
:?

Verwijderd

Wauw, wat een geweldige bijdrage aan dit topic :X De opmerking lijkt mij toch vrij duidelijk, elke keer als hij windows wil afsluiten start ie opnieuw op ipv daadwerkelijk af te sluiten....

Topicstarter: kijk even in de WOS FAQ. Daar staat het één en ander vermeld over het afsluitprobleem van XP:

Waar kan ik meer info vinden over afsluit problemen van XP?

En als je de volgende keer wat wilt toevoegen, maak dan geen nieuwe reply aan maar gebruik de editknop (Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif)

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 07:50
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:55:
[...]
Wauw, wat een geweldige bijdrage aan dit topic :X De opmerking lijkt mij toch vrij duidelijk, elke keer als hij windows wil afsluiten start ie opnieuw op ipv daadwerkelijk af te sluiten....

Topicstarter: kijk even in de WOS FAQ. Daar staat het één en ander vermeld over het afsluitprobleem van XP:

Waar kan ik meer info vinden over afsluit problemen van XP?

En als je de volgende keer wat wilt toevoegen, maak dan geen nieuwe reply aan maar gebruik de editknop ([afbeelding])
sorry ben vandaag nogal snel met antwoorden

Verwijderd

Niet alleen snel maar ook behoorlijk nutteloos :|

Verwijderd

Wat is er zo erg aan niet af kunnen sluiten?
Dan game je toch gewoon lekker door.
Een stuk zinneger dan deze berichten hierboven!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 21:56:
Wat is er zo erg aan niet af kunnen sluiten?
Dan game je toch gewoon lekker door.
Een stuk zinneger dan deze berichten hierboven!

Yeah right...
Pagina: 1