Toon posts:

vraagje over case fans

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil in mijn aopen hq08 2 fans achterin plaatsen maar heb geen aansluitingen meer op moederbordje voor voeding ...weet iemand hier wat op?
misschien ken ik de 2 nieuwe met een kroonsteentje aan aan ander fan maken?

Verwijderd

Je kunt van die verloopjes krijgen voor aan je voedingskabels, zet die er maar tussen en je hebt weer stroom, vraag me alleen af hoe jij al die opties al in gebruik hebt dan, in mijn HQ08 heb ik nog ruim over

Verwijderd

Topicstarter
heb maar 2 fan voedingdingetjes op mobo 1 voor case fan onderin en 1 voor cpu fan
dan houd het ff op :(

maar ik zal eens kijken voor die verloopstukkies

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

je bedoelt vast dat je geen "kleine" connectortjes meer vrij hebt in je kast!

Knip een HDD voeding stekkertje eraf en gebruik voor een 12V fan een zwart en de gele draad. Kroonsteentje pakken. zwart met zwart verbinden en de rode van de fan met de gele van de voeding!! De overige draden goed isoleren en je 12V fan loopt als een trein!!

Zo heb ik dus ook in mijn oude systeem een P200 koelertje op mijn V770 tnt2 nonultra gekregen!!

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

>>>Cheese_man

[off-topic]
Wil je me ff meelen of icq'en en vertellen hoe je je v770 kaartje zo ver over heb weten te klokken...
Ik heb precies hetzelfde kaartje en ik kom niet hoger dan 175/200. En wat is je temperatuur?
[/off-topic]

Verwijderd

Topicstarter
ik vind het een beetje zonde om stekkertjes deraf teknippen ..ik ben van plan die nog te gebruiken :) nog andere suggesties?

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Molex stekkers kan je gewoon bij een electronica handel kopen, zo heb ik mijn extra fans ook aangesloten. :)

Whatever.

Pagina: 1