Toon posts:

[Delphi] Ftp problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen

Ik heb een probleem, ik ben bezig met het schrijven van een ftp-programma, met behulp van het NMFTP component. Nu zit ik achter een proxy-server, en door alleen mijn proxy en proxypoort (192.168.0.1 8080) in te vullen. Doet mijn programma niks meer. Zonder een proxy werkt het wel, kan iemand mij hier bij helpen :?

greets Slaptop

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:34
De proxy blokkeert misschien de FTP poort.

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Topicstarter
nee, de ftp staat volledig open

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

misschien een ander proxy protocol? socks v4/5 http proxy. andere manier van inloggen?

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

• kvdveer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11-2025

kvdveer

Z.O.Z.

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:36:
Hallo mensen

[...]

greets Slaptop
Groeten hoeven hier niet... kost alleen maar ruimte
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:36:
Ik heb een probleem, ik ben bezig met het schrijven van een ftp-programma, met behulp van het NMFTP component. Nu zit ik achter een proxy-server, en door alleen mijn proxy en proxypoort (192.168.0.1 8080) in te vullen. Doet mijn programma niks meer. Zonder een proxy werkt het wel, kan iemand mij hier bij helpen :?
probeert je app toevallig actv FTP in plaats van pasv? Actv ftp kan niet door proxies heen onder de meeste omstandigheden...

Localhost, sweet localhost

Verwijderd

Topicstarter
de passive mode staat op true, want zonder proxy moet hij ook op pasv staan

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 09:55

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

EN je weet ook zeker dat je wel normaal kunt FTP'en door die proxy heen?? Je zou niet de eerste zijn die zoiets probeert te fixen terwijl de proxy FTP verkeer heeft dicht getimmerd ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
we kunnen met smartftp gewoon op ftp's komen, dus die is helemaal open :P
Pagina: 1