[Het Net]-logt uit zichzelf uit?

Pagina: 1
Acties:

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-08 14:43

Fed-Ex

Hakuna Matata

Topicstarter
Iemand bij mij op de vereniging vroeg mij of ik verstand had van internet via de telefoonlijn mijn antwoord was nee maar ik wil wel proberen te helpen. Om deze reden post ik deze topic.

Als hij zit te internetten met HetNet dan moet hij telkens om de zoveel tijd opnieuw inbellen. Komt dit door een brakke verbinding of iets met de software ( :| )of een andere richting; HetNet probeert te irriteren zodat hij een vaste verbinding zal nemen. Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee of weet iemand hoe dit komt? BVD.

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

hetnet sucks sowieso

maar je kunt ook eens de instellingen van je modem nalopen, zoals aanloggen netwerk uitzetten. kijk of ie wel gebruik maakt van de volle snelheid.
software updates/modem drivers etc

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
idd,

dat komt door het net, dat had ik ook, die lui daar zijn een beetje
raar :(

het is zo,

je bent lekker aant msn'en, baf verbinding eruit, oid
ik hoor ook van me buddies dat die dit ook vaak hebben

btw. ik heb nu chello :D

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
onderbouw je mening ook even, hier heeft de starter niets aan. |:(

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-08 14:43

Fed-Ex

Hakuna Matata

Topicstarter
Okeej hier heb ik dan al genoeg aan thnx AMD_er ik meld wel even dat of hij moet er aan wennen of hij moet lite adsl nemen (hij internet toch alleen maar) of andere provider...

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.