Weet niet of dit nog een haalbare optie is qua tijd en planning, maar mochten straks de abbo's beschikbaar komen, dan heb ik om verschillende redenen wel intresse in een imageserver optie.
Zit vaak te klooien met de verschillende imageservers die er zijn, maar ze hebben allemaal restricties qua bestandsgrootte en gebruik of liggen regelmatig plat, zijn traag of laten het slechts xx dagen staan.
Elke dag kom je wel Gotters tegen met dezelfde problemen.
Ik bedoel dus niet diskspace in de vorm van bijvoorbeeld TweakDSL.
V: Je hebt toch een provider?
A: Die noem ik nog steeds A2000 (zolang ben ik al niet meer op hun homepage geweest, laat staan op mijn account.
)
V: Er zijn toch genoeg andere initiativen?
A: Ik hou me strikt aan een paar merken voor het overzicht die ik gebruik en waar ik me geld aan toevertrouw, en mijn hoofdmerk Yahoo! staat niet toe dat je linkt naar briefcase.yahoo.com/photos.yahoo.com/geocities.com op deze manier.
V: Maandelijkse abbo?
A: Liever jaarlijks 1 bedrag, scheelt ook in de incasso kosten
V: Wat zou je ervoor over hebben?
A: Afhankelijk van de ruimte en de manier waarop het functioneert en beheert kan worden. Voorkeur voor zo simpel mogelijk, bijvoorbeeld xxMb ftp voor xx euro per jaar.
Zit vaak te klooien met de verschillende imageservers die er zijn, maar ze hebben allemaal restricties qua bestandsgrootte en gebruik of liggen regelmatig plat, zijn traag of laten het slechts xx dagen staan.
Elke dag kom je wel Gotters tegen met dezelfde problemen.
Ik bedoel dus niet diskspace in de vorm van bijvoorbeeld TweakDSL.
V: Je hebt toch een provider?
A: Die noem ik nog steeds A2000 (zolang ben ik al niet meer op hun homepage geweest, laat staan op mijn account.
V: Er zijn toch genoeg andere initiativen?
A: Ik hou me strikt aan een paar merken voor het overzicht die ik gebruik en waar ik me geld aan toevertrouw, en mijn hoofdmerk Yahoo! staat niet toe dat je linkt naar briefcase.yahoo.com/photos.yahoo.com/geocities.com op deze manier.
V: Maandelijkse abbo?
A: Liever jaarlijks 1 bedrag, scheelt ook in de incasso kosten
V: Wat zou je ervoor over hebben?
A: Afhankelijk van de ruimte en de manier waarop het functioneert en beheert kan worden. Voorkeur voor zo simpel mogelijk, bijvoorbeeld xxMb ftp voor xx euro per jaar.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!