Als ik inlog op mijn win2kProf machine dan moet hij tot wel 5 keer toe effe knorren op de a drive. Eerst deed hij dat niet. En ik kan ook niet zeggen dat ie dat in eens doet na een installatie van iets. Kan iemand misschien een tip geven hoe ik kan achterhalen wat er voor zorgt dat dit gebeurd of nog beter hoe ik het kan oplossen.
9 van de 10 keer komt dit door AV software
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Nee die staat er al heel lang op. Ik heb McAfee v6.x
Verwijderd
hmmm strange, mijn server gaat eens in de zoveel tijd kijken op de a drive sinds ik active directory heb geinstalleert. Wat zou dat kunne zijn? Misschien hetzelfde? De wondere wereld van M$
McAfee is reden #1 dat zoiets gebeurtcyspoz schreef op 30 oktober 2002 @ 09:46:
Nee die staat er al heel lang op. Ik heb McAfee v6.x
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
FF opletten of er geen verwijzingen naar A: in je recent documents of in het startmenu staan. Dat wil er ook nog wel eens voor zorgen.
Ja ok, maar zoals ik al zij. Die staat er al heel lang op. Dat systeem draait al een half jaar. Dus daar kan het niet aan liggen. En ik heb ook geen software updates gedaan aan McAfee.
Dan zou ik dat maar snel eens doen! In het laatste half jaar zijn er extreem veel nasty virussen uitgekomen.cyspoz schreef op 30 oktober 2002 @ 09:52:
En ik heb ook geen software updates gedaan aan McAfee.
Jeremy Clarkson
use Symantec en je hebt nergens meer last van!
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Ik heb hem inderdaad gevonden. In de map administrator\recent zat het één en ander. Toen ik die al bekeek begon systeem al te knorren op de a-drive. Dus effe leeg gemikt. En nu doet ie wie als vannouds. Dus 5 van de 10 keer is het AV en 5 van de 10 keer is het recent files.
mooi dat je het al hebt gefix moet zeggen zeer orgineel topic title
system spec: http://specs.tweak.to/3452 ..
Pagina: 1