Ik heb een maxtor 7200 40gb + een 512 SDRAM simmetje toegevoegt aan mijn systeem. (Eerder deze week een Hercules Radeon 9000, no problems) Opnieuw XP geinstalleerd, en al tijdens de installatie merkt ik dat de muis erg traag was. Later na de installatie blijkt dat muisbeweging dit veroorzaakt. Niet met het wheel scrollen, alleen bewegen. Wat doe je dan, je probeert eerst weer eens een andere schijf: probleem blijft. Geheugen er weer uit: probleem blijft. Muis op andere USB aansluiting...
Even SiSoft draaien, een Memory check module: deze hangt (kan toeval zijn, andere memory shit werkt wel). Wat gebeurt er op het moment dat het programma hangt: jawel de muis veroorzaakt geen 100% cpu meer. 'End Task' en beweging veroorzaakt weer 100% cpu.
Dan kan ik nog melden dat ik toen ik de geheugenmodule en de harde schijf er in deed, ik m'n netwerkkaart een slot lager heb gezet, deze zat onder de AGP, mij iets te dicht op de videokaart. Dus ook even zonder netwerkkaart geprobeerd: zelfde shit. BIOS al gereset...
So shave my legs and call me grandpa, ik weet het niet meer?
Even SiSoft draaien, een Memory check module: deze hangt (kan toeval zijn, andere memory shit werkt wel). Wat gebeurt er op het moment dat het programma hangt: jawel de muis veroorzaakt geen 100% cpu meer. 'End Task' en beweging veroorzaakt weer 100% cpu.
Dan kan ik nog melden dat ik toen ik de geheugenmodule en de harde schijf er in deed, ik m'n netwerkkaart een slot lager heb gezet, deze zat onder de AGP, mij iets te dicht op de videokaart. Dus ook even zonder netwerkkaart geprobeerd: zelfde shit. BIOS al gereset...
So shave my legs and call me grandpa, ik weet het niet meer?
oogjes open, snaveltjes dicht