Toon posts:

Soul Calibur II

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand het, van de Dreamcast?
Soul Calibur....
echt een MEESTERSPEL, kan daarom ook niet wachten totdat 2 verschijnt op de XBOX , PS2 en GAMECUBE... (gelijk mooie console vergelijking)

Nu is er al het een en ander over bekend zoals characters en stages...
die info kan je hier vinden, maar nu was ik benieuwd of dit alle characters zijn die er in de game zullen verschijnen, weet iemand of er ook nog secret characters komen, en welke dat dan zijn....

Zou graag hebben dat Seung Mina terug kwam in de game :D

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11-2025
Dit spel lijkt me echt wreed :9~
Ik denk dat ik toch maar even wacht met een vechtspel kopen tot deze komt :P

Verwijderd

Topicstarter
Heb je op de dreamcast nooit gespeeld?
Dan heb je echt wat gemist... damn mooie graphics.. en uiterst coole gameplay door de comboŽs etc.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:40

KneoK

Not in a million lightyears

Soul Calibur was (met DOA:2) een van de hoofdredenen dat ik een dreamcast heb aangeschaft.
Soul Calibur 2 wordt waarschijnlijk weer een mooie reden om een wat nieuwere console te kopen (waarschijnlijk de gamecube).

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Jep Soul Caliber voor de Dreamcast is echt zwaar wreed, heb hem zelf ook 8)

Die nieuwe lijkt me inderdaad ook wel wreed, tijd voor shotjes: :)

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/sc2_0711_11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/sc2_0711_12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/sc2_0711_13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/sc2_0711_14.jpg
Eh dit is dus de eindbaas :)
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/sc2_0711_19.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/sc2_0711_20.jpg

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

DreamCast versie is super!!! (nog steeds trouwens!). En ik kan niet wachten totdat versie 2 uit is!

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Ik *was* in de SNES tijd helemaal verslaafd aan Streetfighter, later aan Mortal Kombat, op de PSX aan Tekken en in de arcadehallen aan Killer Instinct 1 en 2...maar ik moet zeggen dat ik qua consolespellen nog nooit zo'n goede beat 'em up heb gespeeld als Soul Calibur...meesterlijk! Ben dan ook zeer benieuwd naar deeltje 2 :)

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-12-2025
ligt dat aan mij of zijn die screenshots van slechtere kwaliteit als de soul calibur op mijn dreamcast ?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:07:
Ik *was* in de SNES tijd helemaal verslaafd aan Streetfighter, later aan Mortal Kombat, op de PSX aan Tekken en in de arcadehallen aan Killer Instinct 1 en 2...maar ik moet zeggen dat ik qua consolespellen nog nooit zo'n goede beat 'em up heb gespeeld als Soul Calibur...meesterlijk! Ben dan ook zeer benieuwd naar deeltje 2 :)
idem, als SoulCalibur ligt de laatste 1 jaar als als vaste CD in mijn DC, ik ben al bijna vergeten dat het ding ook open kan ;)

Ik kan me bijna niet voorstellen dat deel twee beter kan, maar ja, al is het maar half zo goed als 1 dan is het nog een goede game.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Ja dit is leuk spel deel 2 zal ongetwijfeld ook liev worden :P

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

harley schreef op 30 oktober 2002 @ 13:17:
ligt dat aan mij of zijn die screenshots van slechtere kwaliteit als de soul calibur op mijn dreamcast ?
Meestal geven screenshot niet echt een heel erg goed beeld van hoe een spel in volle beweging eruit ziet.. Als voorbeeld de screenshots van Super Mario Sunshine vind ik ook niet echt veel soeps maar als je dan het spel in echt echt ziet is het gewoon super :)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik denk dat het er grafisch niet veel mooier uit gaat zien......dreamcast heeft toch echt wel de power..... toch vond ik jammer dat ze in soul calibur de jump eruit gehaald hebben, vond ik altijd wel leuk in soul edge/blade......

Verwijderd

leuk dat het niet op de dc zelf komt :(

• Hahn
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 16:25:
leuk dat het niet op de dc zelf komt :(
Het laatste spel op de DC is een paar maanden geleden uitgekomen. Het was al een tijdje duidelijk dat er geen nieuwe spellen meer op de DC zouden komen. Wel jammer...

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Wat was jullie Favo character in 1???

Mijnes SeungMina en Sophitia

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:10

OMX2000

By any means necessary...

En heeft iemand het al uitgebreid gespeeld. Want ik vind de demo op de PS2 al zwaaaaar vet. En is er een groot verschil tussen de verschillende console versies?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:31
Ik heb het al een tijdje gespeeld op mijn PS2. Mijn zus vliegt vaak naar het buitenland :)
En ik moet zeggen dat het wel een heel cool spel is. Alleen vond ik em vrij makkelijk dat is wel jammer..
Graphics zijn ok, maar ik lees in recenties dat op de andere consoles het spel er beter uitziet..
Voorderest heb ik het niet zoveel gespeeld aangezien ik meer fan ben van Mk4 (ieder z'n voorkeur)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Vind dit een beetje te oud topic.
Iemand die een serieus discussie topic wil openen over Soul Calibur II, mijn zegen heb je, nadat je "Hoe maak ik een goede startpost voor een 'groot' topic?" door hebt gelezen ;)

[ Voor 95% gewijzigd door White Dust op 09-10-2003 22:27 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.