Ik zit thuis achter een NAT-router, en er is bij ons nog iemand die lid wil worden. Maar omdat er geen klonen aangemaakt mogen worden: Als ik nu voor hem ook een account aanmaak, is dat dan klonen of niet..? (aangezien ik dus 1 internet-IP heb)
Nope, dat is geen kloontje aangezien er iemand anders van het account gebruik maakt. Maar als die andere het heel bont maakt heb jij ook last van een eventuele ip-ban.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
je kan gewoon 2 mensen ( users) registeren.. maak niet uit als je op het zelfde IP adres zit. Gaat er om dat er 2 verschillende mensen achter moeten zitten. En dat jullie elk je eigen usersaccount gebruiken.Redboost schreef op 30 oktober 2002 @ 09:05:
Ik zit thuis achter een NAT-router, en er is bij ons nog iemand die lid wil worden. Maar omdat er geen klonen aangemaakt mogen worden: Als ik nu voor hem ook een account aanmaak, is dat dan klonen of niet..? (aangezien ik dus 1 internet-IP heb)
men kijkt vaak naar het ip adres om te checken op kloontjes als daar een aanleiding voor is. Bijv. als een user is gebanned, en blijkt dat een nieuwe user met zelfde ip op de zelfde wijze toch weer door gaat. Dan gaat men op zoek naar het ip. Maar in jouw geval kun je gewoon 2 users registeren.
Er zitten hier vaker broers/zussen op het forum met een zelfde ip-adres omdat ze op de zelfde pc posten en een vast ip hebben.
OK, dank jullie wel,
van mij mag deze nu dan op slot hoor..
Verwijderd
graag gedaan, vragen om een slotje hoeft niet.. zie ook de [FAQ]FAQ[/FAQ]Redboost schreef op 30 oktober 2002 @ 09:20:
OK, dank jullie wel,
de mods. zullen dit topic vanzelf sluiten.