plaatjes van t68i naar pc

Pagina: 1
Acties:

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
iemand enig idee hoe ik plaatjes van mijn t68i naar mijn pc kan krijgen via een datakabel??

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:47

Boss

+1 Overgewaardeerd

Kan volgens mij niet. Wat je wel kan doen is verzenden als e-mail attachement. En ik geloof dat het via bluetooth kan, omdat je dan kan kiezen voor 'item verzenden', wat niet met je datakabel kan.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

kan met IR, kabel en bluetooth. Ik gebruik zelf IR dus weet niet hoe het via de kabel moet..

• tijsco
  • Niet online
welk programma gebruik je dan?

Verwijderd

ik gebruik geen programma. Als ik verbinding maak met mijn IR van pc dan komt er vanzelf ook icoon op het bureaublad en dan kan ik sturen en ontvangen.

check deze programma ff

http://www.christersson.org/software_sendfile.asp

• tijsco
  • Niet online
dat programma doet het omgekeerde van pc naar telefoon lukt me wel, maar dan wil ik het er ook weer afhalen en dat lukt dus niet

Verwijderd

hmm goed idee maar een datakabel kan niet tenzij je een extra optie in het menu komt send to datakabel dus email tooth en ir is enige oplossing ... koop voor weining een ir poortje

Verwijderd

Als je een IR koopt.. koop dan liever bluetooth. Is ietsje duurder (IR 30 euro & BT 50 euro) maar je hebt wel iets leuks ervoor.

• tijsco
  • Niet online
45 bij memo, alleen jammer van die datakabel die ik dan voor nix gekocht heb

• ZiegoM
  • Laatst online: 01-08 22:01

ZiegoM

Yammie R1

Kan je eigenlijk met een Blue Thooth Ding en/of een IR ding net zo veel (en net snel) als met een datakabel??

Blue Thooth is natuurlijk wel veel vetter :P

\_Specs_/

• Koffievlek.nl
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 10:39
tijsco schreef op 30 oktober 2002 @ 16:26:
45 bij memo, alleen jammer van die datakabel die ik dan voor nix gekocht heb
Ja, verdomme... :(

Hadden ze dat niet eerder kunnen zeggen ;) Weer zovelen euro's lichter voor niks...

• tijsco
  • Niet online
pricewatch?

Verwijderd

Ik wilde net dezelfde vraag gaan stellen... Er is dus geen mogelijkheid om dit te doen zonder IR of BT?
Pagina: 1