Toon posts:

7650 inkoop acties

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Die ene thread is gesloten dus :[

www.marktplaats.nl/printb...=7650&oudei=0&ref=&style=

150 euro per 7650 als je 50 stuks koopt

mogelijkeheden :

-Als ze uit china komen (hoogstwaarschijnlijk) gaat het om een partij B-kwaliteit nokia 7650's die niet goed genoeg waren om afgestempeld te worden als export-producten. Die worden normaal altijd aan de chinese consument verkocht.
Geen garantie dus dat het naar behoren werkt ;p

-Die gast gaat je beroven zodra je op komt dagen met 7500 euro op zak
check deze mail :

>> >Ey paar vragen:
>> >
>> >Wat bedoel je met: Prijs verandert natuurlijk ? (100/200 stuks)
>> >
>> >Euh hoe gaat het in ze werk? Bij afname van 50 stuks?
>> >
>> >Welke taal zijn de toestellen?
>> >
>> >Helemaal compleet in doos?
>> >
>> >Kan ik je ergens bereiken?
>> >
>> >Lemme know.
>> >
>> >R.Mans

Zijn antwoord:

>>Sorry, dat is niet erg duidelijk geformuleerd, bij aantallen onder
>de 50
>>word het wat duurder. Lager dan 150 Euro kan ik niet gaan dus 50
>en hoger
>>is 150 Euro.
>>
>>De toestellen zijn niet uit nederland, maar hebben wel ondersteuning
>voor
>>de nederlandse taal.
>>
>>Ze zijn compleet in doos.
>>
>>Je kan me voorlopig, tot anders nodig is, bereiken op dit mail
>adres.
>>
>>Als je wil bestellen, het aantal mailen met je tel. nr.

Mijn mail terug:

>>Sorry, dat is niet erg duidelijk geformuleerd, bij aantallen onder
>de 50
>>word het wat duurder. Lager dan 150 Euro kan ik niet gaan dus 50
>en hoger
>>is 150 Euro.
>>
>>De toestellen zijn niet uit nederland, maar hebben wel ondersteuning
>voor
>>de nederlandse taal.
>>
>>Ze zijn compleet in doos.
>>
>>Je kan me voorlopig, tot anders nodig is, bereiken op dit mail
>adres.
>>
>>Als je wil bestellen, het aantal mailen met je tel. nr.

Toen vroeg ik of het ok was als ik met 10 man kom om de boel te testen

zijn antwoord :

>Je mag ze best testen, maar dat doe je dan maar mooi in je eentje of met 2, ik
>hou niet van zo'n heisa eromheen. Kofferbak kan makkelijk, denk ik.

>Als je me je tel nr geeft bel ik je wanneer ik weet wanneer ik ze aan je kan
>leveren.

just my 2 cents :D

Verwijderd

Nou, dan houd ik het wel bij m'n 6510 :)

Verwijderd

:) lijkt me duidelijk

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 10:41
en dat gedoe van PHUSEBOX dan? Is dat ook helemaal niks geworden?
nokia 7650 INKOOP ACTIE> erg goedkoop

?

• dannyvanderaa
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
HEEL DUIDELIJK:)

• manowar
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-07 22:08
dit lijkt me idd ook erg duidelijk dan voldoet mn 8210 nog wel ff :) w8 ik wel ff dat je een 7650 krijgt waar je het geheugen wel kan van uitbreiden :7

system spec: http://specs.tweak.to/3452 ..

Verwijderd

I_am_akira schreef op 30 oktober 2002 @ 08:58:
en dat gedoe van PHUSEBOX dan? Is dat ook helemaal niks geworden?
nokia 7650 INKOOP ACTIE> erg goedkoop

?
Nou dat topic is gesloten idd, en ik heb hem een mailtje gestuurd over hoe en wat, maar nog geen reactie gehad.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:53

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

nou ik zal het jullie dan maar ff vertellen het hoe en wat:

iemand met veel geld (hoe die aan t geld kwam wilde hij niet zeggen, is prive) heeft in Duitsland bij een grote importeur 1000 toestellen gekocht, en wil deze nu met een kleine marge per toestel verkopen. en zo dus snel veel winst maken. dit doet meer mensen, zo ken ik ook iemand die bijvoorbeeld voor 2 ton laptops koopt om ze de volgende week met 50.000 euro winst te verkopen. zo gaat dat; als je geld hebt kun je geld maken.

maar goed, ik kan dus volgende week mijn toestellen die ik besteld heb ophalen, en ga dan ook elk toestel controleren alvorens te betalen.
hij verkoopt ze particulier dus een factuur van hem kan ik jullie niet geven, wel 1 van de groothandel waar hij ze vandaan heeft.
en met garantie is het zo dat je 1 jaar fabrieksgarantie hebt

het is overigens nog niet duidelijk of ik deze inkoopactie wel ga voortzetten voor mensen op tweakers. door al het gezeur over 50 euro van de prijs af, en of het wel legaal is ,en of ze hem niet nog goedkoper kunnen krijgen,heb ik besloten eerst de toestellen te verkopen en mensen die ik ken, om gezeik en gezeur aan mijn adres te voorkomen...

ik hoop dat jullie respect hebben voor mijn beslissing. Mocht het wel mogelijk zijn jullie nog telefoons te leveren dan zal ik zeker weer contact op nemen

Mijn excuses voor de verloop van deze inkoopactie...

het verbaast me overigens dat onze Dick nog niet gevraagd heeft om dit topic te sluiten

failure is the only option

Verwijderd

Mocht je ooit toch nog besluiten om hiermee door te gaan dan wil ik er wel 5.

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08 16:05
* RiCk is ook wel geinteresseerd

Verwijderd

Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 09:09:
nou ik zal het jullie dan maar ff vertellen het hoe en wat:

iemand met veel geld (hoe die aan t geld kwam wilde hij niet zeggen, is prive) heeft in Duitsland bij een grote importeur 1000 toestellen gekocht, en wil deze nu met een kleine marge per toestel verkopen. en zo dus snel veel winst maken. dit doet meer mensen, zo ken ik ook iemand die bijvoorbeeld voor 2 ton laptops koopt om ze de volgende week met 50.000 euro winst te verkopen. zo gaat dat; als je geld hebt kun je geld maken.

maar goed, ik kan dus volgende week mijn toestellen die ik besteld heb ophalen, en ga dan ook elk toestel controleren alvorens te betalen.
hij verkoopt ze particulier dus een factuur van hem kan ik jullie niet geven, wel 1 van de groothandel waar hij ze vandaan heeft.
en met garantie is het zo dat je 1 jaar fabrieksgarantie hebt

het is overigens nog niet duidelijk of ik deze inkoopactie wel ga voortzetten voor mensen op tweakers. door al het gezeur over 50 euro van de prijs af, en of het wel legaal is ,en of ze hem niet nog goedkoper kunnen krijgen,heb ik besloten eerst de toestellen te verkopen en mensen die ik ken, om gezeik en gezeur aan mijn adres te voorkomen...

ik hoop dat jullie respect hebben voor mijn beslissing. Mocht het wel mogelijk zijn jullie nog telefoons te leveren dan zal ik zeker weer contact op nemen

het verbaast me overigens dat onze Dick nog niet gevraagd heeft om dit topic te sluiten
bedankt voor je reactie! ik hoor het wel van je wanneer je besloten hebt toch nog een paar te verkopen! groeten!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07 17:08

crashtestdummy

Ajoeto member

Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 09:09:

Jij hoeft je toch nergens voor te excuseren? Jij kunt er tenslotte niks aan doen dat er zgn 'tweakers' zijn die anderen, zonder enige reden, aan de schandpaal willen nagelen. Waarom zouden ze dat doen?
- ze zeiken overal over :(
- ze hebben net een 7650 gekocht voor het drie-dubbele bedrag ;)
- ze willen zo'n 7650 wel hebben, maar hebben geen stuiver uit te geven
- ze gunnen een ander geen enkel voordeel

Bij ons in het dorp noemen we dat soort guppen geen tweakers maar zeikerds.

Gelukkig ben je niet verplicht om met dergelijke individuen in zee te gaan (zij laten tenslotte ook blijken dat ze niet mij jou in zee willen).

Met andere woorden: laat maar lullen.

We horen natuurlijk nog graag van je.

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Ook even een hartelijk dankje aan alle zeikerds die Phusebox (met goeie reden) eraan toe hebben gezet om voorlopig geen IA te houden.
Bah, ik :r op zulke lui die zoiets niet kunnen waarderen en altijd alles voor een duppie willen hebben.
Just my 2 cents...

Systeem Specs

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 10:41
Stel Phusebox had 50 zielige Nissan Primera 2.0 Sport wagens. Dan had meneer dick vast wel intresse. Ach dick durft gewoon niks te gokken in zijn leven. Dit zijn de leuke dingen van het leven. Geld weg? Ach je leert er gewoon van. Je kan gewoon zien wie er nooit eens dingen via via koopt. Hiermee kan je gewoon makkelijk wat luxer leven. En dat moet wel met de euro nu :)

En Phusebox, degene die je wel steunde en meteen zich inschreven en het dus hun geen zak uitmaakte of het nu lukte of niet, vind ik wel dat je ons toch wel kan helpen aan zo'n ding.
:|

Verwijderd

I_am_akira schreef op 30 oktober 2002 @ 11:23:
Stel Phusebox had 50 zielige Nissan Primera 2.0 Sport wagens. Dan had meneer dick vast wel intresse. Ach dick durft gewoon niks te gokken in zijn leven. Dit zijn de leuke dingen van het leven. Geld weg? Ach je leert er gewoon van. Je kan gewoon zien wie er nooit eens dingen via via koopt. Hiermee kan je gewoon makkelijk wat luxer leven. En dat moet wel met de euro nu :)

En Phusebox, degene die je wel steunde en meteen zich inschreven en het dus hun geen zak uitmaakte of het nu lukte of niet, vind ik wel dat je ons toch wel kan helpen aan zo'n ding.
:|
LOL @ het Nissan Primera voorbeeld :P.
Tsja, jammer dat de IA in eerste instantie voor ons niet meer door gaat, hopen dat Phusebox nog van gedachten veranderd :).
Wat ik bij eerdere IA's heb gezien, is dat over het algemeen alles netjes verloopt. Er zijn natuurlijk altijd mensen die bestellen en het dan toch opeens niet meer willen, maar dat houd je helaas altijd :(.

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

maar okee stel dat ik er 1 wil.. hoe zou ik dat moeten aanpakken?
(geld heb ik en als jij ze persoonlijk checked is dat genoeg garantie voor mij)

Hoe pak jij dit aan om met zo een groot bedrag over straat te gaan?
ik zit dus alleen in over een mogelijke oplichting..

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02

Exirion

Gadgetfetisjist

Ieder weldenkend mens kan op z'n klompen aanvoelen dat dit geen koosjer zaakje is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Nou ik heb wel interesse.. voor de mensen die niks vertrouwen. Toon dan geen interesse, want het is namelijk niet leuk voor degene die de IA houdt. Phuse als je nog van gedachte veranderd laat het weten!

Over deze zaakje, als jij degene was die die telefoon verkocht wou jij dan dat 10 mensen om je heen zat. Voor hetzelfde geld dat de kopers hem beroven van de telefoons. Dus hij moet natuurlijk ook voorzichtig zijn

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-07 19:18
Dit zijn de goedkoopste prijzen in Duitsland voor Sim-vrije 7650's. Ga voor jezelf maar ff na of 150-250 Euro klopt.

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Cochrane schreef op 30 oktober 2002 @ 11:53:
Dit zijn de goedkoopste prijzen in Duitsland voor Sim-vrije 7650's. Ga voor jezelf maar ff na of 150-250 Euro klopt.
485 euro en dat is winkel prijs

- de btw is dat: 418 euro.
Winstmarge is zeker 20% = 350 euro inkoopsprijs
en deze winkel koopt ze niet met 1000 tegelijk
dus dan kan er zeker nog wat vanaf dus 300 euro is wel een reeele prijs

i rest my case

Verwijderd

Ik had je al een mailtje gestuurd, als je nog toestellen over hebt zou ik het graag horen (2x intresse)

Grtz

• Drogo
i rest my case
Ok, dan neem ik er ook maar een paar. Gewoon via je site aanmelden is genoeg neem ik aan.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Voor hen die denken dat ik tracht Phusebox in een kwaad daglicht wil stellen en voor hen die denken dat ik tracht inkooptopics om zeep wil helpen:

Er zijn voor forum regels gesteld waaraan iedereen zich dient te houden.
Het lijkt me dat het forum niet is bedoeld om handel te drijven of om duidelijk louche zaken met elkaar te regelen.

Als er inkoopacties zijn om zaken die niet in Nederland verkrijgbaar zijn elders in te kopen, zoals bijv. speciale fans, vensters, snoertjes, led's e.d. zie ik geen probleem dingen collectief in te kopen bij een (buitenlandse) leverancier.

Wat anders wordt het als men collectief bijv. harddisken wil gaan inkopen. Als individu betaal je bij elke leverancier in de pricewatch de prijs zoals die daar staat. Als "we" nu even snel een animotopic opzetten dan sluit ik het niet uit dat er snel 200 mensen zijn die best zo'n HD voor 10 of 20 euro minder zouden willen kopen.

Het resultaat is dan dat er veel topics in deze stijl zouden worden gepost met als resultaat dat het forum meer en meer gaat functioneren als vraag en aanbod forum en daar is het absoluut niet voor bedoeld.

Te denken valt dan aan:
"INKOOPACTIE
Wie wil een Primera kopen met 15% korting
Wie wil een breedbeeld TV kopen met 30% korting
Wie wil een Monitor kopen tegen de laagste verkoopsprijs in de pricewatch met 25% korting

Over de actie van Phusebox dit:
Ofschoon hij stelt maar 10 euro's eraan te verdienen is het ontegenzeglijk waar dat hij dus winst maakt. Hoe klein dan ook, hij verdiend eraan. Hij zegt zelf dat hij dat reeël vind omdat hij het risico loopt. Als hij 40 van die dingen verkoopt verdient hij 40 x 10 = 400 euro, niet slecht dacht ik zo.

Het blijft dan echter HANDELEN in dingen en nogmaals dat is niet toegestaan in dit forum. Los daarvan worden er diverse wetten overtreden. Door het openhouden van een topic, en toestaan dat de inhoud leesbaar is, maakt GoT zich schuldig aan het meewerken aan mogelijk illegale praktijken en kan denk ik als medeplichtig worden gezien.

Los van dit alles is het toch duidelijk dat als men een bedrijf heeft met het doel allerlei zaken in te kopen en te verkopen het idioot is om daarnaast als particulier in allerlei zaken te handelen? Uiteraard gaat het dan om >10 NIEUWE artikelen. Stel je voor dat iedereen dat gaat doen. Je komt bij bedrijf X en wil een HD kopen waarop de verkoper zegt. Je kunt hem beter bij mij prive kopen, zonder bon en zonder BTW te betalen. De garantie heb je via de fabriek en de prijs is de helft wat je in mijn winkel betaalt..... Dat wordt dan leuk als iedere particulier zijn eigen supermarkt kan beginnen. Scheelt weer wat centjes immers?

Ik ben absoluut niet geïnteresseerd in GSM's en doe al jaren met een Nokia 3210 die voor mij voldoet en niet als "lustobject"of "pronkobject" dient. Voor mij is een telefoon een gebruiksvoorwerp wat voor maar een ding hoeft te kunnen, ik moet er mee kunnen bellen en ik moet erop gebeld kunnen worden.

Ik ben niet roomser dan de Paus en wil graag zelf ook zo goedkoop mogelijk aan mijn spullen komen. Wil ik zelf het risico lopen om bijvoorbeeld een gestolen HD te kopen is dat inderdaad mijn zaak (hoewel ik mij daarmee schuldig maak aan heling) en hoeft een ander zich daarmee niet mee te bemoeien.

Ten overvloede: het is duidelijk dat als er mogelijk sprake is van een strafbaar feit en dit forum fungeert als verzamelpunt van aanbieder en afnemer ook de beheerder van het forum aansprakelijk is. en daar gaat het mij uiteindelijk om

ARME AOW’er

• Drogo
Dick heeft wel gelijk. Het is gewoon heel erg dubieus als iemand zo goedkoop aan die dingen kan komen. En dan heb ik het niet over Phusebox (dat idee kreeg ie een beetje volgens mij?), maar over die dealer waarvan jij* ze van krijgt.

* Drogo 'jij' bedoel ik dus Phusebox ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Drogo op 30-10-2002 12:58 . Reden: ff voor de duidelijkheid ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeik niet op phusebox, Ik had het over die marktplaats inkoopactie van 50 stuks op marktplaats.nl

ik vind 150 euro wel belachelijk lage inkoopprijs, ookal zou je het rechtstreeks bij nokia bestellen, Ik bedoel dit product is nog maar net in de eerste fase van het product-levens-cyclus.

• Fire69
  • Laatst online: 10-08 14:35
Dick schreef op 30 oktober 2002 @ 12:41:

...

Het blijft dan echter HANDELEN in dingen en nogmaals dat is niet toegestaan in dit forum. Los daarvan worden er diverse wetten overtreden. Door het openhouden van een topic, en toestaan dat de inhoud leesbaar is, maakt GoT zich schuldig aan het meewerken aan mogelijk illegale praktijken en kan denk ik als medeplichtig worden gezien.

...

[/b]
Ok, laten we dan EBay, Marktplaats, .... ook maar direct sluiten. |:(

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 12:55:
Ik zeik niet op phusebox, Ik had het over die marktplaats inkoopactie van 50 stuks op marktplaats.nl

ik vind 150 euro wel belachelijk lage inkoopprijs, ookal zou je het rechtstreeks bij nokia bestellen, Ik bedoel dit product is nog maar net in de eerste fase van het product-levens-cyclus.
Ik begrijp dat jij het dus ook een niet toelaatbare aktie vind.

Jammer is wel dat de verkoop in dit topic normaal wordt voortgezet terwijl het andere topic is gesloten.

Iemand anders heeft al aan de Modcrew gevraagd naar dit topic te kijken dus mijn inbreng is niet (meer?) noodzakelijk in deze. Trouwens, ik was het niet van plan.

De verantwoordelijkheid ligt nadat meerderen hun commentaar hadden gemeld bij de modcrew geheel en al bij diezelfde modcrew.

ARME AOW’er

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Fire69 schreef op 30 oktober 2002 @ 13:04:
[...]
Ok, laten we dan EBay, Marktplaats, .... ook maar direct sluiten. |:(
Dat zijn geen forums 8)7

ARME AOW’er

Verwijderd

misschien moeten GoT gebruikers maar een schaduw verkoop-forum opzetten.

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

Dick schreef op 30 oktober 2002 @ 13:06:
[...]

Dat zijn geen forums 8)7
ja maar wel sites die zich schuldig maken aan het ondersteunen van illegale practijken

[ontopic] ik heb wel interesse in 10 toestellen denk ik [/ontopic]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Jimbolino schreef op 30 oktober 2002 @ 13:10:
[...]
ja maar wel sites die zich schuldig maken aan het ondersteunen van illegale practijken
[ontopic] ik heb wel interesse in 10 toestellen denk ik [/ontopic]
Dat is dan de verantwoordelijkheid van die sites.

Opmerking:

Zal ik maar een topic openen met de vraag of GoT een site moet worden zoals Marktplaats e.d.?

ARME AOW’er

• Drogo
misschien moeten GoT gebruikers maar een schaduw verkoop-forum opzetten.
Goed idee :)

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Op http://www.tweakers.net/reviews/345/2 is een review van de in dit topic genoemde Nokia 7650 te lezen. Hierin staat, maar dat terzijde, een adviesprijs van Euro 795,=. (denk dan maar na of de inkoopactie al of niet legaal is)

ARME AOW’er

• Fire69
Dick schreef op 30 oktober 2002 @ 13:06:
[...]

Dat zijn geen forums 8)7
Heeft niks te maken met het feit of het forums zijn of niet, je bent hier over de handel bezig.
Of mag een on-line shop wel illegale spullen verkopen en een forum niet? 8)7

Trouwens, je hebt je standpunt nu al vele malen duidelijk gemaakt.
Je zei eerder dat je de mensen goede raad wil geven, tegen zichzelf beschermen, maar dit begint eerder op een moeilijk karakter te lijken!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Ik heb het over DIT forum, NIET over wat anderen doen

Je hebt je bericht ge-edit en aangevuld met dit
Trouwens, je hebt je standpunt nu al vele malen duidelijk gemaakt.
Je zei eerder dat je de mensen goede raad wil geven, tegen zichzelf beschermen, maar dit begint eerder op een moeilijk karakter te lijken!
Ik voel me niet geroepen iemand tegen zichzelf te beschermen maar heb éénmalig Phusebox op zijn risico geattendeerd net zoals anderen dit deden.

In mijn allereerste posting, ik meen de 6e posting in het topic nadat Phusebox het had gestart, maakte ik hem erop attent dat er i.m.o. sprake was van spam. Daarna werd het al snel duidelijk dat er meer bedenkingen bij anderen waren over dit topic en ik gaf daar mijn mening net zoals ik die geef in elk willekeurig ander topic.

Ik heb nergens wie dan ook persoonlijk aangevallen of wat dan ook en was ook niet degene die begon met woorden "zoals" lul of zeikerd wat dus meer zegt over het karakter en de eigenschap van hen die dat wel deden.

Een mening hebben en verkondigen mag, evenals het reageren op inzichten van een ander. Het is tenslotte een forum. Een beetje beschaafdheid lijkt mij echter wel gewenst.

Als iemand voor zichzelf een beeld vormt van een andere poster is dat prima maar dan lijkt het mij te ver gaan dit beeld dan ook uit te dragen als dit als beledigend kan worden beschouwd. In forumtermen noemt met dit flamen.

Op de man spelen is erg simpel in een forum evenals het maken van suggestieve opmerkingen maken zoals jij dat deed.

Als mijn opmerkingen in reacties niet door de beugel kunnen dan is het aan de modcrew mij daarop aan te spreken al of niet na melding aan hen.

Ik heb geen intentie om tot moraalridder, topicstarter van het jaar, meest populaire poster van het jaar uitgeroepen te willen worden. Ik probeer... nogmaals ik probeer een positief steentje aan dit forum bij te dragen. Als jij dat niet snapt of wilt snappen is dat jammer.

ARME AOW’er

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Dick schreef op 30 oktober 2002 @ 13:30:
Op http://www.tweakers.net/reviews/345/2 is een review van de in dit topic genoemde Nokia 7650 te lezen. Hierin staat, maar dat terzijde, een adviesprijs van Euro 795,=. (denk dan maar na of de inkoopactie al of niet legaal is)
ik heb al gezegd in eerste instantie niet meer via GoT te handelen
want het ge"zeik" is me het niet waard

maar nog even over de adviesprijs... die ligt ruim 300 euro boven de werkelijke winkelprijs als je goed zoekt...
maar goed... ik wil hier eigenlijk ook verder geen woorden aan vuil maken
en ik heb nu eenmaal geleerd hiervan dat ik echte goede aanbiedingen niet meer via GoT zal proberen aan te prijzen...

• Drogo
Je kan ook overdrijven Phusebox. Het is blijft een groot bedrag om even op tafel te leggen. En al helemaal als het zo snel moet en de prijs wel heel erg laag is.
Je had al dit gedoe overigens niet of veel minder gehad als je eerst even gelezen had hoe een inkoopactie hier werkt.

Geef 't gewoon een laatste kans. Maak een nieuw draadje met toestemming van een mod. Je kan hier zeker weten een lading telefoons verkopen.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Phusebox schreef op 30 oktober 2002 @ 13:43:
[...]

ik heb al gezegd in eerste instantie niet meer via GoT te handelen
want het ge"zeik" is me het niet waard

maar nog even over de adviesprijs... die ligt ruim 300 euro boven de werkelijke winkelprijs als je goed zoekt...
maar goed... ik wil hier eigenlijk ook verder geen woorden aan vuil maken
en ik heb nu eenmaal geleerd hiervan dat ik echte goede aanbiedingen niet meer via GoT zal proberen aan te prijzen...
Dit heeft NIETS maar dan absoluut NIETS te maken met mijn melding van de URL.

Ik word nu een beetje spuuggzat van dat geflame. Ik overweeg je nu voor te dragen voor een ban.

Overigens je prijst geen goede aanbieding aan maar alleen aankoop via jou. MET WINST.

ARME AOW’er

• Fire69
Dick schreef op 30 oktober 2002 @ 13:42:
[...]

Ik heb het over DIT forum, NIET over wat anderen doen

Je hebt je bericht ge-edit en aangevuld met dit

[...]

Ik voel me niet geroepen iemand tegen zichzelf te beschermen maar heb éénmalig Phusebox op zijn risico geattendeerd net zoals anderen dit deden.

In mijn allereerste posting, ik meen de 6e posting in het topic nadat Phusebox het had gestart, maakte ik hem erop attent dat er i.m.o. sprake was van spam. Daarna werd het al snel duidelijk dat er meer bedenkingen bij anderen waren over dit topic en ik gaf daar mijn mening net zoals ik die geef in elk willekeurig ander topic.

Ik heb nergens wie dan ook persoonlijk aangevallen of wat dan ook en was ook niet degene die begon met woorden "zoals" lul of zeikerd wat dus meer zegt over het karakter en de eigenschap van hen die dat wel deden.

Een mening hebben en verkondigen mag, evenals het reageren op inzichten van een ander. Het is tenslotte een forum. Een beetje beschaafdheid lijkt mij echter wel gewenst.

Als iemand voor zichzelf een beeld vormt van een andere poster is dat prima maar dan lijkt het mij te ver gaan dit beeld dan ook uit te dragen als dit als beledigend kan worden beschouwd. In forumtermen noemt met dit flamen.

Op de man spelen is erg simpel in een forum evenals het maken van suggestieve opmerkingen maken zoals jij dat deed.

Als mijn opmerkingen in reacties niet door de beugel kunnen dan is het aan de modcrew mij daarop aan te spreken al of niet na melding aan hen.

Ik heb geen intentie om tot moraalridder, topicstarter van het jaar, meest populaire poster van het jaar uitgeroepen te willen worden. Ik probeer... nogmaals ik probeer een positief steentje aan dit forum bij te dragen. Als jij dat niet snapt of wilt snappen is dat jammer.
Ik heb inderdaad een stukje toegevoegd aan mij bericht, volgens mij is dat nog altijd niet verboden op DIT forum.

Ik zeg niet dat je opmerkingen niet door de beugel kunnen of zo, maar als je meerdere keren waarschuwd en Phusebox daar ook rekening mee houd door te mailen naar de mods, heeft het toch geen nut om alles nog 6 keer te herhalen?

Dat jij een positief steentje wilt bijdragen, wil ik best begrijpen, maar misschien is dit niet de beste manier om het te doen, gezien de reacties die erop komen?

En ik vraag me echt af welke suggestieve opmerkingen ik aan jouw adres gemaakt heb?

[ Voor 0% gewijzigd door Fire69 op 30-10-2002 14:19 . Reden: Zinstructuur was beetje mank. ]

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:43
Heren, heren, heren.

Hold your horses, please :)

1. Inkoopactie's zijn in principe verboden tenzij door de betreffende mod toestemming wordt gegeven. Er zijn een aantal criteria waaraan een aanvraag wordt getoetst.

2. Tweakers.net BV is niet aansprakelijk voor de inhoud van de berichten van haar gebruikers.

3. Handelis op Gathering of Tweakers niet toegestaan

4. Particulieren kunnen gebruik maken van vraag en aanbod op de frontpage.

5. Wat betreft de genoemde "overtredingen" door Dick, je doelt dan denk ik op of heling of parallel handel. Wat betreft het eerste, ik vind dat een zware aantijging dus ik zou graag steekhoudend bewijs zien. Een lage prijs is niet een opzichzelf staand bewijs van illegaliteit. Wat betreft de parallel handel, als de toestellen binnen de EU verkocht zijn, dan is naar de analogie van het beginsel van gemeenschapsuitputting een eventueel verzet door Nokia tegen deze handel nutteloos.

[ Voor 0% gewijzigd door zeef op 30-10-2002 14:25 . Reden: :) ]

• Fire69
zeef schreef op 30 oktober 2002 @ 14:19:
...

5. Wat betreft de "overtredingen" van Dick, je doelt dan denk ik op of heling of parallel handel.

...
Ik denk dat je Phusebox bedoelt. :)

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-07 22:31

spacer

SAP nerd

Tja ik vind ook sommigen iets te veel zeiken. Phusebox doet nogal veel moeite om hier iets van te maken maar krijgt bijna alleen maar gezeik over zich heen terwijl hij nog niets alles wist...Ik zou ook wel interesse hebben maar heb niet meer dan 200 a 225 euro's daarom heb ik gewoon niet gereageerd, dit voorkomt een hoop onzin.

Maareh kunnen we niet 50 man bij elkaar schrapen, een touringcar huren en effe die uit de vrachtwagen gevallen foons halen :+ B) , maken we er meteen een gezellige meeting van O+ ?

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Fire69 schreef op 30 oktober 2002 @ 14:18:
[...]
En ik vraag me echt af welke suggestieve opmerkingen ik aan jouw adres gemaakt heb?
"maar dit begint eerder op een moeilijk karakter te lijken!"

ARME AOW’er

• Fire69
Dick schreef op 30 oktober 2002 @ 14:23:
[...]

"maar dit begint eerder op een moeilijk karakter te lijken!"
Ikzelf zou me hierdoor niet persoonlijk aangevallen voelen, als dit bij jou wel zou is, bied ik hierbij mijn excuses aan.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

zeef schreef op 30 oktober 2002 @ 14:19:
1. Inkoopactie's zijn in principe verboden tenzij door de betreffende mod toestemming wordt gegeven. Er zijn een aantal criteria waaraan een aanvraag wordt getoetst.
Feit:
Volgens de regels mocht zijn topic niet.
2. Tweakers.net BV is niet aansprakelijk voor de inhoud van de berichten van haar gebruikers.
Dat waag ik te betwijfelen als er schade wordt berokkend aan personen e.d door de inhoud van die berichten.
3. Handel is op Gathering of Tweakers niet toegestaan
Er wordt winst gemaakt en daarom is er sprake van handel.
4. Particulieren kunnen gebruik maken van vraag en aanbod op de frontpage.
Ook daar is handelen in nieuwe artikelen in grote hoeveelheden dacht ik niet toegestaan.
5. Wat betreft de "overtredingen" van Dick, je doelt dan denk ik op of heling of parallel handel. Wat betreft het eerste, ik vind dat een zware aantijging dus ik zou graag steekhoudend bewijs zien. Een lage prijs is niet een opzichzelf staand bewijs van illegaliteit. Wat betreft de parallel handel, als de toestellen binnen de EU verkocht zijn, dan is naar de analogie van het beginsel van gemeenschapsuitputting een eventueel verzet door Nokia tegen deze handel nutteloos.
Wat bedoel je hiermee precies te zeggen? Beschuldig ik iemand van heling?

ARME AOW’er

Verwijderd

spacer schreef op 30 oktober 2002 @ 14:22:
Maareh kunnen we niet 50 man bij elkaar schrapen, een touringcar huren en effe die uit de vrachtwagen gevallen foons halen :+ B) , maken we er meteen een gezellige meeting van O+ ?
Goed idee :) , da's een stuk beter dan hier maar een beetje te flamen!!

• D2k
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

heren (en evt dames)
gedraag je
en kap met dat geflame en dat wellus nietus spel

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Fire69
Komt hier eigenlijk nog enige reactie van Phusebox over hoe hij het verder gaat regelen (buiten GoT om dan of zo)?

• Roelant
  • Niet online
Dit gaat nergens meer heen. Slotje, en gedraag u voortaan. Dank.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.