AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
AD Hoc mode is gewoon om te huilen moet je eens proberen om in linux zo'n kaartje als ap in te stellen heb ik ook, dan heb je een bereik van 350 m met free line on sight. je moet HostAP gebruiken kan je vrij downloaden
[ Voor 0% gewijzigd door Koffie op 31-10-2002 07:22 . Reden: Moet dat nou, zo'n lap qouten :? ]
Mijn download is gewoon 180 k/sec zonder problemen, ik heb een stabiele verbinding.
Het verschil ligt hem denk ik in de kaartjes, ik gebruik de D-link 22Mbps kaartjes (1 pci, 1 pcmcia) met een adhoc connectie.
Deze kaartjes heb ik vanmiddag gekocht en kostte me 204 euro.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
We gaan weer vrolijk verder
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Op de begane grond staat een Netgear ME102 AccessPoint. Mijn ontvangst is zeer acceptabel; 30 procent volgens de linksys tool dus ADSL'en gaat bij mij met max. snelheid. Ik heb ook een laptop met een Avaya PCMCIA Wireless Gold Card, hierbij is de ontvangst slechter als bij de PCI kaart van de vaste PC. Ik denk dus dat je toch iets verkeerd hebt in -of opgesteld
22mbps ?Flagg schreef op 30 oktober 2002 @ 23:29:
Het verschil ligt hem denk ik in de kaartjes, ik gebruik de D-link 22Mbps kaartjes (1 pci, 1 pcmcia) met een adhoc connectie.
Deze kaartjes heb ik vanmiddag gekocht en kostte me 204 euro.
Zoals je waarschijnlijk al eerder gelezen hebt, is het heel erg afhankelijk van de omgevingsfactoren. duzz gewapend beton, andere actieve storingsbronnen ed. maar het verbaast mij ook dat die dit niet haalt. ik denk dat je twee mogelijkheden hebt.
1.
je brengt het hele zaakje terug naar de winkel (kan binnen 8 dagen volgens de wet, iets met collportage ofzo ...)
2.
je gaat zelf hobbien met antennes en dergelijke. daarvoor kan het beste even kijken in -=: Het Grote Wireless Topic :=-
[ Voor 0% gewijzigd door QBiT op 31-10-2002 17:13 . Reden: linkje ge-add ]
Wireless Linksys PCI netwerk -> Packet loss/ping timeouts
You don't need eyes to see, you need vision