Toon posts:

Eindelijk goedkope gsm shop maar ?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen welke gsm shop nou duidelijk is en goedkoop, maar ook betrouwbaar.

De eertste heb ik zelf gevonden, ik ben namelijk op zoek naar een Nokia 6310i met een ben vaak extra, maar ik ken heel deze shop niet. Sitel.nl

Ik ben iets bekender met gsmweb.nl .

Is er iemand die mij verder kan helpen?

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-02 17:32

klaaz

it's me!

Heb goede ervaringen met belnu.nl

Geen idee wat ze hebben tegenwoordig trouwens.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het niet zozeet belangrijk wat ze nu hebben, maar ik wil graag weten wat de ervaringen zijn , zeker wat betreft de afhandeling van een overeenkomsten die je met ze aan bent gegaan. Ik betaal liever iets meer als ik daarvoor meer service en kwaliteit krijg namelijk.

Verwijderd

Tja goedkoop blijft natuurlijk geen telefoon. Heb vorige week gekeken naar de mogelijkheden her en der en kwam voor de 6510 steeds uit op een bedrag van € 290,- (zucht... wat een weelde was het een 1,5 jaar geleden). Goedkoopste aanbieding die ik kon vinden voor telefoon+abo was bij www.gsmstunter.nl. Voor € 60 krijg je een 3310 + 120 mins gratis bellen per maand. Het is geen 6310 maar toch. Kijk anders eens bij de www.telecomvergelijker.nl. Zij komen uit op € 329 bij wederom de gsmstunter.

Oh ja..let op de contractduur, die is default bij sitel.nl 2 jaar!!

Verwijderd

ik heb zo'n 35 dagen geleden mijn abonnement verlengd via www.bestelmaar.nl
Binnen 45 dagen hoor ik mijn cashdeal gestort te krijgen. Als ik het krijg, zal ik het wel even laten weten. Tot nu toe ging alles vlot. Enige foutje was dat ze me een mailtje stuurden dat ze mij een contract hadden gestuurd, maar dat ze dat nog niet terug hadden gehad. Dat moest ik snel doen, aangezien de aanbieding nog maar kort geldig was. Op zich goed natuurlijk, ware het niet dat ik al een brief van ze had gehad dat ze mn aanmelding binnen hadden gekregen. Kleine fout in de administratie dus. Nu kijken of het uitbetalen van het bedrag wel goed gaat!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga kijken wat ik met deze informatie kan doen, maar wel alvast bedankt!
Ik hoop wel dat er nog meer reacties komen, waardoor ik een iets ruimer zicht krijg.

Thx so far

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 01:33:
Tja goedkoop blijft natuurlijk geen telefoon. Heb vorige week gekeken naar de mogelijkheden her en der en kwam voor de 6510 steeds uit op een bedrag van € 290,- (zucht... wat een weelde was het een 1,5 jaar geleden). Goedkoopste aanbieding die ik kon vinden voor telefoon+abo was bij www.gsmstunter.nl. Voor € 60 krijg je een 3310 + 120 mins gratis bellen per maand. Het is geen 6310 maar toch. Kijk anders eens bij de www.telecomvergelijker.nl. Zij komen uit op € 329 bij wederom de gsmstunter.

Oh ja..let op de contractduur, die is default bij sitel.nl 2 jaar!!
Ik begrijp dit niet helemaal.? Heeft sitel.nl alleen maar aanbiedingen voor minimaal 2 jaar?

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik zowieso niet begrijp is dat sitel.nl alleen maar ben aanbied. Even een logische gedachte:
Als je maar 1 provider aanbied, dan moet je toch een financieel voordeel daaruit kunnen halen lijkt me. Hoe kan het dan dat andere providers toch dezelfde prijzen kunnen hanteren?

Verwijderd

Nee slechts een tip.... En echt goedkkop zijn ze niet bij site.nl

Verwijderd

Topicstarter
Alleen wat ik dan niet snap als ik prijzen ga vergelijken, er vanuit gaande dat ik een ben abonnement wil, dan komt sitel er tot nu toe het goedkoopste uit.

Ik ken sitel alleen niet en hoop dat ik iets meer hoor over (eventuele duurdere) shops waar mensen al goede ervaringen mee hebben zodat ik ze weet dat , ondanks de prijs, i ze kan vertrouwen.

Verwijderd

Ik heb goede ervaringen met www.telecom4u.com Losse simlock vrije toestellen of in combinatie met vodafone.

www.gsmstunter.nl heeft ook nog al eens leuke aanbiedingen.

Check: www.tweakers.net/pricewatch/cat/215

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:17

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 11:22
Zie de search, de Shopsurvey en een site als http://www.telecomvergelijker.nl :)

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.