Hallo. Men heeft in m'n opleiding een laptop; omdat de IT-afdeling een beetje onderbemand en overstressed is, heb ik de mogelijkheid om een nieuwe image te maken. Hierop zal minstens Windows 2000 Professional en Office 2000 Professional komen. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om een installatie te maken waarbij je niet van te voren, maar bij het opstarten voor de eerste keer, je naam, bedrijf, product key, etc. moet invoeren voor registratie.
Hoe kan ik zo een installatie uitvoeren (om dan een image van te maken voor mijn medestudenten)? Ik moet dan denken aan een OEM install (zoals je een voorgeïnstalleerde Windows van de OEM/PC-boer moet registreren/activeren als je hem voor de eerste keer aanzet), of Sysprep of iets dergelijks, maar 'k weet er niets concreets van af. BVD!
Hoe kan ik zo een installatie uitvoeren (om dan een image van te maken voor mijn medestudenten)? Ik moet dan denken aan een OEM install (zoals je een voorgeïnstalleerde Windows van de OEM/PC-boer moet registreren/activeren als je hem voor de eerste keer aanzet), of Sysprep of iets dergelijks, maar 'k weet er niets concreets van af. BVD!