Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Dat je in zo'n lange post toch vrij weinig zegt 
Je claimt dat de prestaties van de NV30 niet hoeven te worden beperkt door de gelimiteerde geheugenbandbreedte. Je argumenten zijn dat dit wordt verholpen door niet nader toegelichte onbekende technieken. Punt.
Ok, +1 krijg je, met een kleine opstap naar +2, die ik je niet geef.
Je claimt dat de prestaties van de NV30 niet hoeven te worden beperkt door de gelimiteerde geheugenbandbreedte. Je argumenten zijn dat dit wordt verholpen door niet nader toegelichte onbekende technieken. Punt.
Er is ook erg weinig bekend over het geheugen, vandaar het ontbreken van enige links o.i.d.JAVA-Doctor schreef op 30 oktober 2002 @ 01:09:
Dat je in zo'n lange post toch vrij weinig zegt
Ik hoef verder ook geen +3 ofzo, ik vond 0 alleen wel erg laag.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
... wat een geneuzel over die moderaties toch telkens... Pfff. Maakt het werkelijk uit of je nou 0 of 1 of 2 of wat dan ook hebt? Je heb je zegje gedaan, accepteer gewoon wat anderen er van vinden.
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
mee eens. staat-ie ook opsilentsnow schreef op 30 oktober 2002 @ 04:07:
Hmm, ik kan niet meer modden in die draadPersoonlijk vind ik hem een +2 waard, maar ik kan er dus niks aan doen ...
Toch grappig dat iemand met zo weinig intresse in het moderatie system genoeg interesse heeft in TMF om zijn mening te verkondigen...... wat een geneuzel over die moderaties toch telkens... Pfff. Maakt het werkelijk uit of je nou 0 of 1 of 2 of wat dan ook hebt? Je heb je zegje gedaan, accepteer gewoon wat anderen er van vinden.
PS: vroeger (een volle week geleden) dacht je er anders over "Lieve modjes vereist"
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Beaves, ik had bij het lezen van de topictitel als een idee over welke reactie het zou gaan, ik vond dat ook al een tamelijk weinig toevoegende post (beneden je normale insteek iig).
Natuurlijk wel meer dan een 0 waard maar 3 is wmb teveel (ergo: 1 of 2 is imo prima).
Yared, +1 inzichtvol
Natuurlijk wel meer dan een 0 waard maar 3 is wmb teveel (ergo: 1 of 2 is imo prima).
Yared, +1 inzichtvol
Ook Aetje mag zijn mening hier ventileren, maar grappig is het idd.Toch grappig dat iemand met zo weinig intresse in het moderatie system genoeg interesse heeft in TMF om zijn mening te verkondigen...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Hoezo? Ik vind het ook grappig hoor 
(en jammerlijk wanneer individuen zonder na te denken klakkeloos 'ja' en 'amen' zeggen en meegaan en modden zoals gevraagd wordt. Think different - think for yourself
bovendien is er geen waarheid wat betreft modden het zijn nl. altijd waardeoordelen)
Verder vind ik het wel een redelijk.
(en jammerlijk wanneer individuen zonder na te denken klakkeloos 'ja' en 'amen' zeggen en meegaan en modden zoals gevraagd wordt. Think different - think for yourself
Verder vind ik het wel een redelijk.
hmmmz, bespeur ik hier enige invloed van een niet nader te noemen ander platform?Think different
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Tyler Durden OS v1.1?hmmmz, bespeur ik hier enige invloed van een niet nader te noemen ander platform?
dystopia, cannot agree more, had het alleen niet zo begrepen uit je posting
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
op 0... nou en? 
/me maakt er in ieder geval een punt van om niet over zijn eigen reacties te lopen zeuren omdat ie dat een beetje zielig vind!
uitzonderingen daargelaten... toch karma zat. Dit itt tot Beavis, die heeft er bijna geen

/me maakt er in ieder geval een punt van om niet over zijn eigen reacties te lopen zeuren omdat ie dat een beetje zielig vind!
uitzonderingen daargelaten... toch karma zat. Dit itt tot Beavis, die heeft er bijna geen

Pagina: 1