Een hele 0, nou bedankt :+

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Het gaat om deze reactie, die mag dan wel niet helemaal top zijn, hij is IMO redelijk on-topic en er staan geen rare dingen in, hij mag IMO dus best naar de +1 toe...

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Dat je in zo'n lange post toch vrij weinig zegt ;)

Je claimt dat de prestaties van de NV30 niet hoeven te worden beperkt door de gelimiteerde geheugenbandbreedte. Je argumenten zijn dat dit wordt verholpen door niet nader toegelichte onbekende technieken. Punt.

Ok, +1 krijg je, met een kleine opstap naar +2, die ik je niet geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
JAVA-Doctor schreef op 30 oktober 2002 @ 01:09:
Dat je in zo'n lange post toch vrij weinig zegt ;)

Je claimt dat de prestaties van de NV30 niet hoeven te worden beperkt door de gelimiteerde geheugenbandbreedte. Je argumenten zijn dat dit wordt verholpen door niet nader toegelichte onbekende technieken. Punt.

Ok, +1 krijg je, met een kleine opstap naar +2, die ik je niet geef.
Er is ook erg weinig bekend over het geheugen, vandaar het ontbreken van enige links o.i.d.

Ik hoef verder ook geen +3 ofzo, ik vond 0 alleen wel erg laag.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

... wat een geneuzel over die moderaties toch telkens... Pfff. Maakt het werkelijk uit of je nou 0 of 1 of 2 of wat dan ook hebt? Je heb je zegje gedaan, accepteer gewoon wat anderen er van vinden.

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Hmm, ik kan niet meer modden in die draad :( Persoonlijk vind ik hem een +2 waard, maar ik kan er dus niks aan doen ...

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silentsnow schreef op 30 oktober 2002 @ 04:07:
Hmm, ik kan niet meer modden in die draad :( Persoonlijk vind ik hem een +2 waard, maar ik kan er dus niks aan doen ...
mee eens. staat-ie ook op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

... wat een geneuzel over die moderaties toch telkens... Pfff. Maakt het werkelijk uit of je nou 0 of 1 of 2 of wat dan ook hebt? Je heb je zegje gedaan, accepteer gewoon wat anderen er van vinden.
Toch grappig dat iemand met zo weinig intresse in het moderatie system genoeg interesse heeft in TMF om zijn mening te verkondigen...

PS: vroeger (een volle week geleden) dacht je er anders over "Lieve modjes vereist" ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:09

botoo

💀 too old to die young

Beaves, ik had bij het lezen van de topictitel als een idee over welke reactie het zou gaan, ik vond dat ook al een tamelijk weinig toevoegende post (beneden je normale insteek iig).
Natuurlijk wel meer dan een 0 waard maar 3 is wmb teveel (ergo: 1 of 2 is imo prima).

Yared, +1 inzichtvol :)
Toch grappig dat iemand met zo weinig intresse in het moderatie system genoeg interesse heeft in TMF om zijn mening te verkondigen...
Ook Aetje mag zijn mening hier ventileren, maar grappig is het idd.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo? Ik vind het ook grappig hoor :)
(en jammerlijk wanneer individuen zonder na te denken klakkeloos 'ja' en 'amen' zeggen en meegaan en modden zoals gevraagd wordt. Think different - think for yourself ;) bovendien is er geen waarheid wat betreft modden het zijn nl. altijd waardeoordelen)
Verder vind ik het wel een redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:09

botoo

💀 too old to die young

Think different
hmmmz, bespeur ik hier enige invloed van een niet nader te noemen ander platform? ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

hmmmz, bespeur ik hier enige invloed van een niet nader te noemen ander platform?
Tyler Durden OS v1.1? :D

dystopia, cannot agree more, had het alleen niet zo begrepen uit je posting :)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op 0... nou en? :O
/me maakt er in ieder geval een punt van om niet over zijn eigen reacties te lopen zeuren omdat ie dat een beetje zielig vind!

uitzonderingen daargelaten... toch karma zat. Dit itt tot Beavis, die heeft er bijna geen 8)7
Pagina: 1