Ik heb het volgend probleem, elke keer als ik mijn pc opstart krijg ik een foutmelding. Direct hierna reboot mijn PC zodat ik niet kan lezen wat er fout zit. En omdat ik helemaal windows niet meer inkom kan ik ook niet de optie "automatische reboot na systeemfout" uitschakelen. Nu heb ik nog een andere pc waar ik deze problematische harddisk in hang nadat ik een bootlog heb laten aanmaken tijdens het opstarten. Ik kan echter dan nergens op de harddisk de desbetreffende logfile vinden of een andere log file met een error report. Waar kan ik deze file vinden als deze er zoiezo is? En wat kan ik nog meer doen om het probleem te verhelpen.
Ja maar hij kan zien wat de foutmelding is... ik dus niet ik weet dus ook niet of het hetzelfde is.
bij mij hielp het om me voltages iets op te schroeven, weet niet of dat altijd helpt, maar bij mij iig wel.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
nope geen veilige modus... en hij crasht vlak voor het moment dat ie het login venster gaat weergeven schat ik zo. Dus op het moment dat je het windows opstartscherm ziet met het blauwe status balkje.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 09:11:
In veilige modus kan je ook niet opstarten? Op welk moment crasht die precies?
werkt nietbij mij hielp het om me voltages iets op te schroeven, weet niet of dat altijd helpt, maar bij mij iig wel.
Btw.
WinXP prof + SP1 (maar die heeft tot nu toe alijd goed gewerkt)
Maxtor 20 Gb 7200 RPM
Verwijderd
Ik denk(weet bijna zeker). Dat 1 van je opstart bestanden corrupt is geraakt. Probeer is een repair te doen.
uiteindelijk maar een nieuwe install...
en direct maar even een ghost gemaakt dat scheelt een hoop tijd! Want dat installeren kost veel te veel tijd
maar om positief af te sluiten, alles werkt weer
Pagina: 1