Toon posts:

Formac 2010 LCD monitor *wow*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er hier toevallig geeks die een Formac Gallery 2010 LCD monitor hebben? Ik ben al enige tijd van plan om mijn 21 inch CRT te vervangen door een LCD model die minstens 1600x1200 pixels aankan, en tegen een niet te gekke prijs.

Blijkbaar is die Formac 2010 mijn natte droom, enkel jammer dat men nogal zuinig omspringt met technische info, en vooral foto's online. Nergens een review te vinden (ik heb me al gek gegoogled), dus dat doet vragen rijsen. Ik zou 'em wel eens lang achteren en de zijkant willen bewonderen, en vraag me ook af of ie met een joekel van een voedingsblok komt, of net niet.

De technische specs (1600x1200/250 nits/600:1/25ms) overtreffen het prijskaartje (+/-1750 euro) volgens mij, maar belet me nog steeds om de wilde gok te wagen en het ding online aan te schaffen.

Dus alle positieve en negatieve stuff: laat maar komen :9

http://www.formac.com/p_b...ions_displays_gallery2010

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

als je die uit amerika laat overkomen, kost het je wel wat meer hoor als 1750 pleuro
Kijk ook best uit voor garantie, als je scherpje hier in 2 stukken aangevlogen komt ...

Het lijkt wel een degelijk schermpje, alleen wat wil je er mee doen? Gamen, webdesign, etc..

System Specs!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan dat scherm ook gewoon in de Benelux kopen hoor, dan komt er nog BTW bij. De reden voor het scherm: als grafisch ontwerper en video-guru lijkt me het de max de zijn.

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
is dit het Apple tft scherm voor de pc? wel vet :)

• The.Force

The.Force

*Bauer Addict

de kleuren van een ftfzijn nog minder ontwikkeld dan van een crt voor grafisch design...

Soms komt dit tot totaal andere resultaten wanneer je het op een gewoon crt'je bekijkt, die tft kan ook 'maar' 24 bits aan geloofk...

Tuurlijk valt het voor de gewone gebruiker niet echt op & wordt het steeds beter, maar ik denk wel dat jij er iets van gaat merken!

System Specs!

Verwijderd

Hi ik heb ook gedacht over formac als je op google search doet tic Formac in kom
je alles te weten.Wordt gezegd gamel omhulz en slecht service.Ik kyk nu naar Hitachi
komt nov uit CML174B 17inch maar de snelste respons tyd rise 12 fal 4 dus 16
heel snel voor vidio

Verwijderd

Topicstarter
Quote vanop de Formac site "the gallery 2010 conforms to the highest PANTONE® display standards, providing a color purity that has so far been limited to CRTs."

Bij de goedkopere LCD monitors kunnen kleuren echt wat problemen met zich meegeven, maar dat lijkt me met deze monitor minder het geval te zijn.

Unclee: idd, ik heb eens 'formac bad service' opgegeven als google search :) Maar ja, elke hardware fabrikant zal zo wel zijn tegenstanders hebben. 3 jaar garantie en max 2 dead pixels lijken me extreem goed voor een LCD monitor.

• The.Force

The.Force

*Bauer Addict

als je hem dan toch steeds in een goed daglicht stelt, is je keuze dus al gemaakt hoor! :+

Tft's zijn leuke dingen & kwalitatief steeds beter aan het evolueren, dus zou ik zeggen:
ga ervoor en probeer het!

System Specs!

Verwijderd

The.Force schreef op 30 oktober 2002 @ 13:02:
als je hem dan toch steeds in een goed daglicht stelt, is je keuze dus al gemaakt hoor! :+

Tft's zijn leuke dingen & kwalitatief steeds beter aan het evolueren, dus zou ik zeggen:
ga ervoor en probeer het!
Ik zou toch nog ff kijken of j niet iemand tegenkomt die hem heeft, of een winkel die hem heeft, zdat je kan kijken. Het ding kost wel E1750,- exclusief btw. Das wel erg veel om maar eens te proberen, of ben je multimiljonair?

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:24

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

We hebben dit scherm in onze showroom staan, wow is een understatement. Loeischerp, glaszuiver en superhelder en....voor het formaat echt een betaalbaar scherm.
Als er genoeg animo is dan komt er naast de ADC en DVI versie ook een VGA versie.

Specs

Verwijderd

Huigie schreef op 30 oktober 2002 @ 17:10:
We hebben dit scherm in onze showroom staan, wow is een understatement. Loeischerp, glaszuiver en superhelder en....voor het formaat echt een betaalbaar scherm.
Als er genoeg animo is dan komt er naast de ADC en DVI versie ook een VGA versie.
wat moet ie kosten ? richt prijs ?

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

1799 Euro ex de BTW.

Specs

Verwijderd

Topicstarter
En waar kan ik die showroom vinden Huigie?

Ik ben super benieuwd naar dat ding. Ik wil hem echt eerst wel bekijken, voor ik 1799 op de plank leg (neen ik ben dus geen multimiljonair, dan kocht ik wel wat anders).

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Lutherse Burgwal 11, Den Haag

Specs

Verwijderd

is op dit pracht ding ook een beetje te gamen ?

Verwijderd

Topicstarter
Heeft je showroom ook een URL, Huigie?

Boarder: of je op dit ding kan gamen? met 10 tot 25 ms is dit het ultieme game LCD *lol*

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Specs

Pagina: 1