Toon posts:

[dvd-rom] Aopen 16xdvd-rom/amh problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met m`n dvd-rom speler van aopen. Het is een Aopen 16xdvd-rom/amh . DVD`s leest ie wel goed , maar met CDR`s is het hopeloos. Hij maakt dan heel veel herrie (veel toeren?) en vertraagt m`n computer heel erg. Hij heeft dus heel veel moeite om CD-Recordables te lezen , terwijl er niks met die CDR`s aan de hand zijn. Zou een firmware update misschien helpen? Ik heb gekeken op www.aopen.com , maar weet niet precies welke ik nou moet hebben. Ik kan niks vinden met AMH ofzo. Heeft misschien iemand ook soortgelijke problemen met dit apparaat of is die gewoon niet goed?

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03 18:29
Ik heb een Lite-on, met nieuwe firmware btw en die vertoond dezelfde kuren.
Ene pakt ie wel goed andere totaal niet.

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Jah gewoon nieuwe firmware doet wonderen.. toch ken ik iemand die ook een Aopen DVD speler heeft maar die nix geen problemen met cdr's heeft..

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Ik wordt ook een beetje gek van die DVD-drives, ik had een 12x AMH van Aopen, ik d8, die geef ik aan mijn zussie en dan neem ik een LiteOn 16/48, is het even k*t! :(

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Hier met een Pioneer hetzelfde verhaal, maakt niet uit welke CDR's ik gebruik (ze zijn echt gewoon helemaal goed)

Hij spint meteen weer down en dan leest ie em langzamer in :(

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik heb toevallig wat ervaring met die AMH, maar dan met DVD-recordables die niet werden gelezen. Een firmware update hielp niets. Wat trouwens die 0x of 1x versie's betreft : Ik had in eerste instantie de verkeerde firmware, maar bij het flashen ging ie al niet verder en gaf ie aan dat ik versie R13 er nu op had staan. R14 gedownload, er op gezet, maar hielp niks...

Heb zelf een LiteOn LTD163 16/48, geflasht naar JMLS LTD163 en werkt per-fecto !

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Ik heb thuis een aopen 1648 DVD AMH weet iemand waar ik de nieuwste firmware kan vinden en hoe ik moet upgraden.

ben blijkbaar niet al te goed in zoeken kan het nergens vinden

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm

Heb een Plextor DVD-rom drive...mmmm.....oh ja...die maakt niet veel geluid..heel weinig geluid..en heel weinig problemen.

Tja niet gek als het gebruikt maakt van een plextor loopwerk ( ja ja...plextor rulez ) waar heel veel geld is ge investeerd, schijnt dat plextor dus een hoop groene papiertjes hebben gebruikt om een super gebalanceerde tray/laser mechanisme te maken.

Again, ik hoor hem niet.....:-p

There is no place like ::1

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Wel een beetje een erg oud topic.. En de kick was ook niet echt nuttig..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.