Toon posts:

Rekenmachine

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe maak ik een mooi progje in mijn grafische rekenapparaat om de hoeveelheid blokjes die ik doe te berekenen

Verwijderd

wat voor een rekenmachine heb je dan?

heb je een Texas Instruments TI-83?
dan kan ik je wel helpen

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:11
Deel 2^28 door je keyrate in keys/s en je weet het aantal seconden per blokje... Wat meer wil je nog weten??

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil alles weten wat met het koetje te maken heeft, wat voor een ik heb weet ik niet alleen dat het een Casio is en dat hij in mijn kluis op school ligt

Verwijderd

kan je geen koetje op je rekenmachine installeren?

Verwijderd

Ik ben wel geinteresseert in eventuele source code van dat programma waar iemand het over had voor de Texas Instruments :)

DPC@Napoleon.tmfweb.nl

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

Nog even en we kunnen koetjes draaien op onze rekenmachines.
Dat zou pas echt leuk zijn.

Nee meneer, dat kan ik nu even niet uitrekenen.
Meneer: En waarom dan niet?
Nou Mijn koetje is aan het grazen.
Meneer: ??? (Eruit/leuk/???)

:) :) :) :) :) :) :) :) :)

Akita

Verwijderd

Waarom wil je dat doen ? Op de AT site staat al zoiets, daar kan je het goed mee berekenen hoor :)

• Templar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 19:12
Ik ken ook iemand die zo'n Texas Instruments heeft, zeg maar waar dat proggy te vinden is.

Verwijderd

Hmm de verkeerde post op het verkeerde moment op het verkeerde draadje...

Verwijderd

Topicstarter
Dat wist ik niet dat we dat op de site van at kon vinden

Verwijderd

Topicstarter
leuk he de vijand voorziet je van je spullen die je nodig hebt :), misschien hebben ze iets aan logins ofzo :)

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-05 23:32

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Hehe koetjes op je Grafishe rekenmachine? leuk idee, maar ik denk dat je batterijtjes zooooooo op zijn :)

Trouwens hoe wilde je ooit plaats genoeg hebben voor de buffer-in/out ? :?

Leuk idee, dat wel......misschien over een jaar of 3 wel mogelijk op volgende generaties machientjes ;););)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-05 11:54

schizofreen

ik & jij

grafische rekenmachientjes rulen en als je een casio hebt (net als ik) kijk dan eens op http://come.to/casio

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 13:01 schreef schizofreen het volgende:
grafische rekenmachientjes rulen en als je een casio hebt (net als ik) kijk dan eens op http://come.to/casio[/quote]Hehe ik heb geen grafische rekenmachine.. ik heb een Casio Scientific Calculator fx-82TL :( (Maar wij mogen ook geen grafische rekenmachines gebruiken.. 6VWO ontsnappen nog net 2e fase >:))
Maar het lijkt me wel stoer zo'n grafische rekenmachine en je kan er nog stoere progjes op maken ook ;)

Stoere site bdw, maar wat betekent
Afbeeldingslocatie: http://www.stud.ntnu.no/~tindlund/casio/pics/fav.gifthe game is among AT's favourite games???
Is dat wat ik denk dat het is?

Verwijderd

wil iemand die een TI83 heeft en een datakabel mij ff mailen @ vmmvb@hotmail.com
Ik zou dat zeer op prijs stellen want ik ben op zoek naar het romdump ervan(virtualTI)
thanks in advance!
Pagina: 1