[Kruisjes] Pics gelinked die het niet doen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10 17:58
Voornamelijk in CME worden wel eens topics geplaatst waarin de plaatjes het niet doen. Op zich niet zo handig alleen wordt de user er meestal meer als 1 keer op gewezen. Dit lijkt mij ook wat overdreven. Zeker als de betreffende topicstarter hier al op heeft gereageerd. Nou is mijn vraag aan jullie wat kunnen we hier aan doen? Zouden jullie hier bijvoorbeeld richtlijnen over kunnen maken of moeten we dit gewoon maar met rust laten(Richtlijnen zijn er al genoeg)? Ik vindt het namelijk niet echt interresant om een topic 12 keer voorbij te zien komen terwijl de foto's er nog niet zijn. Als ze er wel zijn kan de topicstarter het topic gewoon een schopje geven zodat iedereen weet dat de foto's gearriveerd zijn, en kan iedere geïnterreseerde kijken.

directe aanleiding voor dit topic was: [rml][ CM]UT-mod Noblesse kast[/rml] maar dit is zeker niet de enige waarbij dit gebeurd. kan me topics herinneren waarbij de eerste pagina gevuld was met dit soort reactie's.

Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen wat jullie ermee willen/kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:19

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Bestaat al:

Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

Valt denk ik hier onder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Ja dat klopt wel gedeeltelijk, alleen snapt niet iedereen dat. Misschien dat het als kleine aanvulling erbij kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Eskimootje schreef op 30 oktober 2002 @ 00:12:
Ja dat klopt wel gedeeltelijk, alleen snapt niet iedereen dat. Misschien dat het als kleine aanvulling erbij kan?
iedereen wordt geacht deze policy te kennen ;)
en als je zulke posts tegenkomt die verder niets toevoegen, post je dat toch in sm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Erkens schreef op 30 oktober 2002 @ 09:01:
[...]

iedereen wordt geacht deze policy te kennen ;)
en als je zulke posts tegenkomt die verder niets toevoegen, post je dat toch in sm?
In de policy staat nix over plaatjes, en het is ook niet direct een slecht topic. Oftewel het topic (omgaande reply's in slechte topics) voldoet er niet helemaal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Eskimootje schreef op 30 oktober 2002 @ 09:30:
[...]

In de policy staat nix over plaatjes, en het is ook niet direct een slecht topic. Oftewel het topic (omgaande reply's in slechte topics) voldoet er niet helemaal aan.
het staat hiet toch:
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics
1) Kijk ALTIJD in SM of het topic gemeld is. Irriteer je je aan het topic en het staat er nog niet in, meldt het dan. Is het al in SM gemeld, hou je verder uit het draadje en laat het aan de moderator over.
en hier ook:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Kom je iets tegen dat niet door de beugel kan (op welke manier dan ook), dan is het niet de bedoeling dat je in dat topic de zogenaamde wijsneus gaat uithangen, maar dat je de kwestie meldt in Schop een Modje. Zie voor verdere uitleg daartoe de Schop een Modje richtlijnen. Zie verder ook de uitgebreidere uitleg hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Dat gaat niet over plaatjes die niet werken en mensen die dat maar blijven roepen. Maar ik zal het voortaan in SeM melden.
offtopic:
Kijk eens naar dit bericht Erkens [rml]DumbAss in "[ E-mith] homepage"[/rml] Eskimootje had toch gelijk :+
Pagina: 1