Voornamelijk in CME worden wel eens topics geplaatst waarin de plaatjes het niet doen. Op zich niet zo handig alleen wordt de user er meestal meer als 1 keer op gewezen. Dit lijkt mij ook wat overdreven. Zeker als de betreffende topicstarter hier al op heeft gereageerd. Nou is mijn vraag aan jullie wat kunnen we hier aan doen? Zouden jullie hier bijvoorbeeld richtlijnen over kunnen maken of moeten we dit gewoon maar met rust laten(Richtlijnen zijn er al genoeg)? Ik vindt het namelijk niet echt interresant om een topic 12 keer voorbij te zien komen terwijl de foto's er nog niet zijn. Als ze er wel zijn kan de topicstarter het topic gewoon een schopje geven zodat iedereen weet dat de foto's gearriveerd zijn, en kan iedere geïnterreseerde kijken.
directe aanleiding voor dit topic was: [rml][ CM]UT-mod Noblesse kast[/rml] maar dit is zeker niet de enige waarbij dit gebeurd. kan me topics herinneren waarbij de eerste pagina gevuld was met dit soort reactie's.
Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen wat jullie ermee willen/kunnen doen.
directe aanleiding voor dit topic was: [rml][ CM]UT-mod Noblesse kast[/rml] maar dit is zeker niet de enige waarbij dit gebeurd. kan me topics herinneren waarbij de eerste pagina gevuld was met dit soort reactie's.
Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen wat jullie ermee willen/kunnen doen.