Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Blowhole (suckhole) in kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
okeej, allereerst ik heb de search (ook omega) gebruikt, kwam errug veel topics tegen waar ik al een deel van mijn vraag beantwoord heb gekregen (bass-reflex-poort :) )

maar nu zou ik graag nog willen weten (en dit kon ik dus niet vinden) hoe het 12cm grote gat aan de voorkant van je kast nou in het plastic en het metaal van je kast op precies dezelfde plek kunt krijgen... :?
Dit ivm de ruimte die tussen beide zit..
Nogmaal ik heb overal gezocht (ook VH e.d.) maar kon t echt nerruguns vinden.. Er is vast wel een truukje voor :?

Nu eerst maar pitten :Z , hoop op wat nuttige reply's morgen
Ow ja de blowhole moet in een HX-08 komen...

• Woodie2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10-2023

Woodie2002

Jeetje...

Ik zou eerst het gat in het plastic maken en dan je plastic vvorkap er weer op zetten. Dan door het gat het toekomstige gat op het metaal aftekenen. Moet lukken dacht ik zo.

Hoe verder hij ging, des te langer was de weg terug

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11 20:22

jotheman

Was like that when I got here!

Ik hep gewoon eerst met 'n gatenboor (wel met 8 cm. dan maar neem aan dat 't principe 'tzelfde is) een gat in het metaal van m'n kast gemaakt (van binnenuit, zonder front erop) en gekeken of die goed was.
Daarna het frontje erop gezet en toen de gatenboor van binnenuit erdoor geboord, gekeken of het gaatje van 't boortje zelf (die altijd int midden van de gatenboor zit) een Btje goed in 't midden zat en daar gewoon doorgeboord. Dan meot je het echter wel van binnenuit doen (dus 't leifst kast leeghalen denk ik)....
Hoop dat ik heb kunnen helpen, suck6 ermee nog :)

I see dead pixels...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 00:01:
okeej, allereerst ik heb de search (ook omega) gebruikt, kwam errug veel topics tegen waar ik al een deel van mijn vraag beantwoord heb gekregen (bass-reflex-poort :) )

maar nu zou ik graag nog willen weten (en dit kon ik dus niet vinden) hoe het 12cm grote gat aan de voorkant van je kast nou in het plastic en het metaal van je kast op precies dezelfde plek kunt krijgen... :?
Dit ivm de ruimte die tussen beide zit..
Nogmaal ik heb overal gezocht (ook VH e.d.) maar kon t echt nerruguns vinden.. Er is vast wel een truukje voor :?

Nu eerst maar pitten :Z , hoop op wat nuttige reply's morgen
Ow ja de blowhole moet in een HX-08 komen...
Tip :? al eens aan gedacht om eerst een klein gat voor te boren? Als je dit nu recht genoeg doet, dan heb je in beide het midden gevonden.

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
Eerst een 12cm gat in je kast zelf maken...daarna een pvc-buis met diezelfde diameter kopen en inkt aanbrengen aan de kant van het plastic.
Pvc-buis tegen het plastic aanzetten en ronddraaien, en er blijft een mooi rondje over om uit te zagen/dremelen.

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:17

EMP

Krulloos!

Of je boort eerst (terwijl de delen dus nog in elkaar zitten) in het (uitgetekende) midden door-en-door een gat, dan haal je de delen pas uit elkaar.

Daarna neem je een saté-prikker, een touwtje en een pen (watervaste stift), je steekt de saté-prikker in het net geboorde gat, knoopt het touwtje op de goeie afstand tussen de saté-prikker en de pen, en je trekt zo een rondje met als middenpunt het geboorde gat, en dit doe je bij beide delen.

Met een beetje nauwkeurigheid/netheid moet dit goed gaan :)

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:00
tegenwoordig hebben we daar passers voor >:)

Verwijderd

Topicstarter
keej, tnx allemaal voor de reply's... zal t proberen..

Verwijderd

MMM ik heb eerst gat in platic gemaakt daar buis ingezet afgetekend zie buis op metaal toen metaal geboord
Pagina: 1