Search is kaduuk

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
Hoe moet ik zoeken op GoT als de "normale" search niet werkt, en de "externe" search steeds een "Exception: Error seeking to block: Invalid argument" error geeft?

Wordt er uberhaubt nog iets aan die "normale" search gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Lijkt mij ook wel handig om te weten, hoever zijn jullie al met die search? De alternatieve search lijkt er veel op en biedt nu ook meer mogenlijkheden als een maand terug maar het is nog verre van ideaal. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

De alternatieve search werkt vooral niet als je zoekt in bepaalde subfora heb ik gemerkt. Ben benieuwd wanneer alles een beetje wordt opgelost, want de meeste oplossingen die ik momenteel vind op problemen komen van Computing.net en support.microsoft.com. Ben ook wel een beetje benieuwd naar de status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Inderdaad, wanneer je een berg info zoekt dan zit je altijd goed met de huidige seach-varianten, ben je echter op zoek naar specifieke informatie dan heb je als snel een probleem omdat je gewoon niet gericht kunt zoeken op dit moment. Er zitten veel spookresultaten tusen waardoor je meer topics moet uitspitten dan nodig is, en dat is zonde van de tijd. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:29
Mjah, ik sluit me hier volledig bij aan...hoe kun je nu tegen n00bs zeggen 'ga eens zoeken' als dat niet eens kan!

[rant mode]
Voorbeeldje: vanmiddag had iemand een laptop waarop WinXP + Linux moest, en dat ding bootte dus niet meer. Is al 10x langsgekomen in NOS, maar goed, ik dus zoeken in NOS op dingen als Windows XP, lilo, grub, boot, start, can not mount root partition (de melding die WinXP geeft) etc.

Krijg ik een stapel zooi, o.a. topics over WineX, weet ik wat allemaal, maar niets relevants, terwijl ik dus 100% zeker weet dat het er wel is!

Ook zo lekker handig: zoek je op iets met "Windows XP' erin omdat het specifiek daarover gaat, krijg je:
'XP' was geen geldig woord (word_tooshort) en is genegeerd
DOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH |:( |:( hoe kun je met zo'n search nou ooit ergens uitkomen?
[/rant mode]

Daarnaast schijnt de alternatieve search momenteel idd ook kapot te zijn ofzo, ging in ieder geval niet werken (error zoals hierboven).

Goed, ik houd dus tot dit weer beter werkt op om users er op te wijzen dat ze de search hadden kunnen gebruiken, want dat kunnen ze nu namelijk niet. Aangezien dit probleem eigenlijk al bestaat sinds React draait, vraag ik me af hoe lang het nog gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:02

Jaymz

Keep on moving !

Zullen we hier maar geen "rant op de search" thread van maken, maar gewoon es kijken of we het kunnen opbrengen tot iemand een zinnig, nuttig en bruikbaar antwoord heeft gegeven ?

Lijkt me wel zo constructief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:29
Ja Jaymz - moest even m'n frustraties kwijt hoor :P

* Wilke wacht vol spanning af tot iemand hier een nuttig, zinnig en bruikbaar antwoord op gaat geven ;)

Enneh...de rant even daargelaten: dit vind ik dus eigenlijk wel een bijzonder vervelende 'bug', dat je niet specifiek mag zoeken op 'korte' dingen zoals XP, MB, KB, XT, AT, PC, 2K, een ontzettende zooi UNIX-tooltjes met 2 letters (vi, wc, ls, as, ld, etc etc), allemaal toch wel nuttige dingen waarvan ik me kan voorstellen dat iemand er op zou willen zoeken.

Dus....is er een technische reden dat dit zo moet zijn, of is het een typisch voorbeeld van een user interface die slimmer denkt te zijn dan de gebruiker, die het 'wel niet zo bedoeld zal hebben'? Btw. ik ga er eigenlijk van uit dat de search slim genoeg is om onderscheid te maken tussen zaken als 'Windows XP' en '<bladiebla> eXPert' - als dat niet zo is houd het inderdaad wel heel snel op, ja - en kan ik me voorstellen dat het voor nu zo gemaakt is (wat het probleem nog steeds niet wegneemt trouwens!).

Maar goed, ook al is dit niet direct gerelateerd aan de in de eerste post gestelde vraag - zou het toch graag weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, inderdaat, en mogen we ook weten hoe hoog het op de to do lijst staat en of er een .plan voor is ofzow. we krijgen vaak als antwoord "straat op de agenda" ja joh? ok cool :) maar nu weten we nog niets ;)
help ons! we zijn blind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
De eerste verbetering aan de search is een vrij gemakkelijke: laat hem maar weer eens indexeren. Dat vreet weliswaar computertijd, maar dan moet de zaak maar eens een nachtje lang wat minder draaien.

Verder zou het nuttig zijn om in plaats van op losse woorden ook op bepaalde strings te kunnen zoeken. Als je nu zoekt op "Windows XP" zoekt hij op zowel windows als xp (en negeert de laatste) zodat je niets zinnigs krijgt.

En dat die twee-letter woorden niet werken zou kunnen worden ondervangen door hem te laten zoeken op complete woorden en niet op substrings.

Maar of het eenvoudig te implementeren is weet ik niet. Dat moet Kees maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
Ik zou nog steeds graag willen searchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
ik zocht naar dat topic over 'laserbehandeling' en kreeg alleen foute resultaten,

bleek dat het 'ooglaserbehandeling' was en dat werd niet gevonden |:(

[ Voor 0% gewijzigd door BasieP op 30-10-2002 14:36 . Reden: tiep0 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Laatst online: 14-09 10:49
Kan iemand een inschtting geven hoe lang het nog gaat duren tot er eindelijk weer een goed werkende search is op GoT? Het is soms toch behoorlijk vervelend. En hoe komt het dat er niet al voor de introductie van React een goede search gemaakt is? Zijn deze problemen is alle tests nog nooit voorgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 19:30

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Volgens mij krijg je de error
"Exception: Error seeking to block: Invalid argument"
Bij een search op 3 of meer worden, als ik nl. het laatste word bij een search op 3 woorden weghaal, is de error ook weg.
Voeg je weer een willekeurig 3e woord aan je search qquery, is de error weer terug.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Pc123 schreef op 30 oktober 2002 @ 15:43:
Kan iemand een inschtting geven hoe lang het nog gaat duren tot er eindelijk weer een goed werkende search is op GoT? Het is soms toch behoorlijk vervelend. En hoe komt het dat er niet al voor de introductie van React een goede search gemaakt is? Zijn deze problemen is alle tests nog nooit voorgekomen?
Het is klaar als het klaar is, wanneer dat is is bij mijn weten niet bekend. Dat het vervelend is weten we allemaal, en daarom proberen we elkaar er dan ook gewoon mee te helpen.
Voor de introductie van React werkte de Search volgens mij prima, maar sinds de introductie van React wordt er gebruikt gemaakt van een andere manier van zoeken (andere software, dus andere features en werking enzo :P), om dat dan weer goed te laten werken vergt een herindexering van alle geschreven topics in de database en dat duurt gewoon vreselijk lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ik krijg die error altijd als ik in een willekeurig forum wil zoeken. Wanneer ik over het hele forum zoek, werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 18:24
saviour schreef op 30 oktober 2002 @ 16:58:
ik krijg die error altijd als ik in een willekeurig forum wil zoeken. Wanneer ik over het hele forum zoek, werkt het wel.
yep, heb ik ook last van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Laatst online: 14-09 10:49
ramH schreef op 30 oktober 2002 @ 16:46:
[...]

Het is klaar als het klaar is, wanneer dat is is bij mijn weten niet bekend. Dat het vervelend is weten we allemaal, en daarom proberen we elkaar er dan ook gewoon mee te helpen.
Voor de introductie van React werkte de Search volgens mij prima, maar sinds de introductie van React wordt er gebruikt gemaakt van een andere manier van zoeken (andere software, dus andere features en werking enzo :P), om dat dan weer goed te laten werken vergt een herindexering van alle geschreven topics in de database en dat duurt gewoon vreselijk lang.
Het is echt niet alleen de herindexering, er zijn genoeg andere problemen, anders was t al lang gelukt om een goeie search te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
Ik denk dat het eerder een kwestie van luiheid is, dan technische problemen.

Een search is echt helemaal niet moeilijk om te maken, maar als er vanuit t.net's kant te makkelijk over gedacht wordt, en er geen druk op gezet wordt, dan gaat Parse ook denken dat het geen prioriteit is.

Nogmaals, dit is alleen hoe ik hierover denk en het ervaar, ik zeg/hoop niet dat het zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:10

The Bad Seed

Chaotic since 1983

strlen schreef op 30 oktober 2002 @ 17:37:

Een search is echt helemaal niet moeilijk om te maken, maar als er vanuit t.net's kant te makkelijk over gedacht wordt, en er geen druk op gezet wordt, dan gaat Parse ook denken dat het geen prioriteit is.

Nogmaals, dit is alleen hoe ik hierover denk en het ervaar, ik zeg/hoop niet dat het zo is.
Eerlijk gezegd heb ik ook die indruk, tijdens de eerste maanden na de introductie van React stond het bugmeldingen forum overvol, dus dat ze het toen te druk hadden om de search op orde te brengren kan ik inkomen. Maar tegenwoordig zijn der maar heel weinig bugs meer (of althans meldingen daarvan) dus zou een search toch hoger op het lijstje mogen komen te staan.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Een search is echt helemaal niet moeilijk om te maken
Kuch, ik hoop dat je dat niet meent.
Even 15 miljoen reacties indexeren valt niet mee....... Tenminste alleen indexeren is wel te doen, maar er op zoeken zonder dat je database server overbelast raakt is andere koek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, maar waarom horen we niets? wat is het probleem? waar lopen ze tegen aan?

We willen gewoon weten wat er zich achter de schermen afpseeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

Wat er zich onder andere achter de schermen afspeelt is een ziekte van mijn kant de afgelopen week, en een enige weken durende RSI klachten. Daardoor is de introductie van React 1.7 met onder andere een bugvrije en met enigzins 'relevantie' search uitgesteld.
Verder is de indexer nog altijd terugwaarts aan het zoeken, waardoor nieuwe topics er niet bijkomen. Tevens heeft t.net nog geen anti-ruiswoorden lijst gemaakt (hij is er wel maar niet in de DB) die het omdraaien van de indexer ook enigzins tegenhoudt (aangezien je dan 2 vliegen in 1 klap slaat voor topics sinds 3 maanden oid).

Om men een globaal idee te geven van de react-dev-cycle: vorige (huidige 1.6 dus) versie was gericht op 'online gaan', 1.7 is op de mods en admins gericht en beheer van het board, 1.8 zal meer user-gerichte upgrades bevatten, 1.9 een aantal template en i18n verbeteringen, en v2 zal een gedeeltelijke interne upgrade zijn.

Doordat ik dus niet veel achter de computer zat stapelt de bug-list zich ook op, al heb ik ze wel allemaal gelezen.

Dus nee, strlen, we zijn niet lui. Ik kan niet aan de indruk ontkomen dan dat jij vooral hard wil roepen dat het allemaal 'kut' is, en eerlijk gezegd ben ik dan niet geneigd om dan te reageren.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe het ook zij, hoge prioriteit heeft die search zeker niet :(
Een beetje tweaker heeft dat ding binnen een week weer werkend en geindexeerd...

Zoals het er nu voor staat, had alles beter bij het oude kunnen blijven :(

ps Misschien moeten de tweakertjes dit jaar maar tegen tweakers.net gaan demonstreren op de HCC >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Maar ehm... Bestaat er zoiets als een planning :? Met andere woorden wanneer (data) kunnen we een eventuele nieuwe release o.i.d. verwachten!? Bestaat er ook een roadmap voor het Parse Forum of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Gebruik je passmailer ofzo, verwijder dat mailtje direct en als je weer mag GoTten gebruik je de passmailer weer. Maar ga niet ons hier lopen lastigvallen :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chem schreef op 31 oktober 2002 @ 09:03:
Wat er zich onder andere achter de schermen afspeelt is een ziekte van mijn kant de afgelopen week, en een enige weken durende RSI klachten. Daardoor is de introductie van React 1.7 met onder andere een bugvrije en met enigzins 'relevantie' search uitgesteld.
Verder is de indexer nog altijd terugwaarts aan het zoeken, waardoor nieuwe topics er niet bijkomen. Tevens heeft t.net nog geen anti-ruiswoorden lijst gemaakt (hij is er wel maar niet in de DB) die het omdraaien van de indexer ook enigzins tegenhoudt (aangezien je dan 2 vliegen in 1 klap slaat voor topics sinds 3 maanden oid).

Om men een globaal idee te geven van de react-dev-cycle: vorige (huidige 1.6 dus) versie was gericht op 'online gaan', 1.7 is op de mods en admins gericht en beheer van het board, 1.8 zal meer user-gerichte upgrades bevatten, 1.9 een aantal template en i18n verbeteringen, en v2 zal een gedeeltelijke interne upgrade zijn.

Doordat ik dus niet veel achter de computer zat stapelt de bug-list zich ook op, al heb ik ze wel allemaal gelezen.

Dus nee, strlen, we zijn niet lui. Ik kan niet aan de indruk ontkomen dan dat jij vooral hard wil roepen dat het allemaal 'kut' is, en eerlijk gezegd ben ik dan niet geneigd om dan te reageren.
lol, dus tweakers is afhankelijk van één php'er die toevallig bij Parse werkt?

dus als jij morgen bijv plat wordt gereden dan zal React nooit verder worden ontwikkeld?

beetje stom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk zoiets.. :) je moest eens weten hoeveel het scheeld om dat te weten...
Het is gewoon erg prettig om als user een beetje een beeld te hebben van wat er speeld, wij tweakers zijn nou eenmaal heel nieuwsgierig :)

offtopic:
Strlen en BonzyBuddy, echt waardeloos, hoe jullie je gedragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 09:31:
[...]

Kijk zoiets.. :) je moest eens weten hoeveel het scheeld om dat te weten...
Het is gewoon erg prettig om als user een beetje een beeld te hebben van wat er speeld, wij tweakers zijn nou eenmaal heel nieuwsgierig :)

offtopic:
Begrijp me goed, ik heb echt geen kritiek op Chem persoonlijk (en wil hem ook meteen even beterschap wensen)

Maar ik vind het gewoon erg amateuristisch dat nota bene een forum dat zichzelf ziet als het forum voor de 'gevorderde tweaker' dit zo lang laat duren...

Van mij hoeft Tweakers niet op de HCC te staan; geef het geld liever uit aan een PHP-er die de search snel fixt

my 2 cts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bonzibuddy, probeer je nou door je kinderachtige gezeur er een ban uit te slepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 09:21:
[...]

lol, dus tweakers is afhankelijk van één php'er die toevallig bij Parse werkt?

dus als jij morgen bijv plat wordt gereden dan zal React nooit verder worden ontwikkeld?

beetje stom...

Nee, Parse draait niet op 1 programmeur en als ik morgen plat wordt gereden dan is dat niet het einde van React of Parse.

Feit is dat ik projectleider van React ben en dus ook degene ben die een nieuwe release eruit gooit - aangezien ik dan bij evt. problemen die zsm kan verhelpen.

Verder is het zwaar onderschat dat 1 php-bob dat wel ff in een week fixed. Het feit dat je dit aan PHP toewijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter

Dat is niet zo raar dat je die indruk krijgt, want de search is kut!
Dat je dan niet wilt reageren kan ik begrijpen, want negatieve kritiek krijgen is niet leuk. Je hoeft ook helemaal niet te reageren omdat ik nergens voor betaal ofzo. Kijk als ik nou voor react zou betalen, dan zou ik gewoon een betere search eisen, iets wat t.net al heel lang geleden had moeten doen.

Hoe dan ook, dat zijn dingen die ik niet kan en wil veranderen, het enige waar ik hier om vraag is een verklaring. En nu heb ik er een, maar ik ben er niet tevreden mee.

Dit is wat ik niet snap: Het ene moment zijn er 20 Parse devvers, en het andere moment ligt de hele boel stil omdat er 1 iemand ziek is. Kun je zien hoe dit op mij, en andere gebruikers overkomt? Stel je eens voor dat wij allemaal aan het betalen zouden zijn voor React. Dan zou je dit dus noooooit kunnen maken.

Voor mij is het dus kortom onbegrijpelijk dat tweakers.net dit laat gebeuren, omdat zij (afaik) Parse betaald.
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 09:31:
[...]

offtopic:
Dankzij dit topic komt er tenminste een beetje duidelijkheid over hoe het zit met de ontwikkeling van React. Als jij niets nuttigs bij te dragen hebt, waarom reageer je dan uberhaubt? Je zegt zelf dat je het allemaal zo fijn en prettig vindt dat chem even reageert, en dat was zonder mij niet gebeurd. In het kort: stfu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

strlen schreef op 31 oktober 2002 @ 10:56:
[...]

Dat is niet zo raar dat je die indruk krijgt, want de search is kut!
De search is, op sorteermogelijkheden na, niet kut. Het enige wat er functioneel mist is een sorteermogelijkheid op relevantie (aantal maal dat een woord voorkomt in een topic bv.).
Daarnaast heeft t.net de configuratie zelf in de hand.
Dat je dan niet wilt reageren kan ik begrijpen, want negatieve kritiek krijgen is niet leuk. Je hoeft ook helemaal niet te reageren omdat ik nergens voor betaal ofzo. Kijk als ik nou voor react zou betalen, dan zou ik gewoon een betere search eisen, iets wat t.net al heel lang geleden had moeten doen.

Hoe dan ook, dat zijn dingen die ik niet kan en wil veranderen, het enige waar ik hier om vraag is een verklaring. En nu heb ik er een, maar ik ben er niet tevreden mee.

Dit is wat ik niet snap: Het ene moment zijn er 20 Parse devvers, en het andere moment ligt de hele boel stil omdat er 1 iemand ziek is. Kun je zien hoe dit op mij, en andere gebruikers overkomt? Stel je eens voor dat wij allemaal aan het betalen zouden zijn voor React. Dan zou je dit dus noooooit kunnen maken.
De boel ligt niet stil, React wordt nog steeds doorontwikkeld, alleen de release laat op zich wachten. Daarnaast is ACM toevalligerwijs en aansluitend op vakantie gegaan, waardoor het nog iets langer duurt.
Voor mij is het dus kortom onbegrijpelijk dat tweakers.net dit laat gebeuren, omdat zij (afaik) Parse betaald.

[...]

Dankzij dit topic komt er tenminste een beetje duidelijkheid over hoe het zit met de ontwikkeling van React. Als jij niets nuttigs bij te dragen hebt, waarom reageer je dan uberhaubt? Je zegt zelf dat je het allemaal zo fijn en prettig vindt dat chem even reageert, en dat was zonder mij niet gebeurd. In het kort: stfu.

Wat betreft het bestaan van een 'roadmap' - ja, die bestaat, maar is niet openbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
chem schreef op 31 oktober 2002 @ 11:30:
[nohtml]
[...]
De search is, op sorteermogelijkheden na, niet kut. Het enige wat er functioneel mist is een sorteermogelijkheid op relevantie (aantal maal dat een woord voorkomt in een topic bv.).
Daarnaast heeft t.net de configuratie zelf in de hand.
[...]
a) indexering is kut (database load)
b) teveel noisewords
c) niet te zoeken op woorden korter dan 2 letters
d) sorteermogelijkheden zijn een cruciaal punt in een search, zonder relevante resultaten heb je niets aan een search.

Met andere woorden is de search op het moment nutteloos, en dus 'kut'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, de search werkt dus niet lekker (functioneert vaginaal zoals sommigen dat zeggen ;) ), maar er is nog een ander punt, namelijk dat de inhoud van de database van groter belang is als de functionele implementatie! Een prioriteiten systeem in de search zou dus niet verkeerd zijn, en gezien de huidige omvang van GoT zeker noodzakelijk imho. Ik denk zelfs belangrijker als relevantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

strlen schreef op 31 oktober 2002 @ 11:55:
[...]

a) indexering is kut (database load)
Dat valt reuze mee.
b) teveel noisewords
Die zijn door t.net aangeleverd.
c) niet te zoeken op woorden korter dan 2 letters
Dat is een ontwerpkeuze. Dit is bij vele zoekmachines zo, React geeft alleen meer feedback hierover.
d) sorteermogelijkheden zijn een cruciaal punt in een search, zonder relevante resultaten heb je niets aan een search.
true.
Met andere woorden is de search op het moment nutteloos, en dus 'kut'.

Oh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
chem schreef op 31 oktober 2002 @ 12:59:
[nohtml]
[...]
Dat valt reuze mee.
Waarom wordt er dan niet meer geindexeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
strlen schreef op 31 oktober 2002 @ 13:15:
[...]

Waarom wordt er dan niet meer geindexeerd?
Er staat ergens in deze draad dat er nog wel geindexeerd wordt maar dan backwards....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfredt schreef op 31 oktober 2002 @ 13:17:
[...]

Er staat ergens in deze draad dat er nog wel geindexeerd wordt maar dan backwards....
hadden ze dat niet eerder kunnen doen, dus voor react online kwam? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
Backwards indexeren.. is dat de reacties indexeren die sinds 30-7 erbij zijn gekomen, in de topics die er toen waren? Wat is daar het nut van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

strlen schreef op 31 oktober 2002 @ 10:56:
begrijp me ook niet verkeerd, ik ben blij met het topic en mijn bijdrage was bedoelt om chem (of iemand anders die op de hoogte is) op een normale manier te vragen om opheldering te geven over de huidige status, dit in tegenstelling tot het ge$%&#$* van jullie, jullie vallen iemand aan en vragen eigenlijk heel weinig.
en nee daar heb ik niets aan bij te dragen,

offtopic:
TFUSen zal ik niet doen, zeker niet op jou commando
Pagina: 1