Toon posts:

[router] probleem met pingen naar buiten toe

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand ervaring met het delen van zijn internet verbinding via een sitecom router die een motorola surfboard modem heeft. ik heb verschillende routers bij mensen geinstalleerd en altijd succesvol alleen nu bij deze motorola surfboard krijg ik wel een ip toegewezen aan de modem en deze kan ik ook pingen maar als ik een adres buiten wil pingen dan lukt dit niet heeft iemand misschien een oplossing of herken je het probleem ?

Alvast bedankt,

Nexxt

Verwijderd

heeft iemand hier ervaring mee ?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hoe bedoel je dat je niet kan pingen ?
Wat voor melding krijg je ?
Kan je wel surfen verder ?
Welk OS gebruik je ?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat voor OS heb je, hoezo 'lukt het niet' (TimeOut?)? Draai je een firewall? Heb je een netwerk?

Geef eens wat meer info in je opening; dit kunnen wij ook allemaal niet raden.

edit:

Bugs1031 dat is wel een hele gemakkelijke techpost voor jou; dit is not done :(

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

natuurlijk een netwerk dat maak je toch met die router. bij pingen geeft ie idd timeout. en als je niet kan pingen kan je ook niet internetten hoor. mijn vraag is gewoon of iemand ervaring heeft met het delen van een motorola surfboard modem ?? en zo jah is dat gelukt en met welke router bijvoorbeeld

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 20:06:
natuurlijk een netwerk dat maak je toch met die router. bij pingen geeft ie idd timeout. en als je niet kan pingen kan je ook niet internetten hoor.
Wat is dat nou weer voor onzin :?
mijn vraag is gewoon of iemand ervaring heeft met het delen van een motorola surfboard modem ?? en zo jah is dat gelukt en met welke router bijvoorbeeld
Sinds wanneer is dit jouw topic :?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Lijkt erop dat je geen gateway hebt ingesteld op de clients.

Maar als je gewoon de manual goed volgt; en evt. dit leest, moet het lukken :)

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.