computer huren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helpme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:21
zijn er ook bedrijven die computer verhuren, want we zijn van plan om een lan-party te houden, maar sommige hebben nog een pentium 200.
Dus zou het wel makkelijk zijn als we voor een weekje een pc kunnen huren.

Please Help Me,

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-06 10:36

Demo

Probleemschietende Tovenaar

En... hoe zit het met het huren van netwerk zooi (hub ed.)???

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 17-06 20:16
Las er hele tijd terug wel wat over, maar het scheen schandalig duur te wezen. Volgens mij in een oude Cidee.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 17-06 20:16
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 20:20 schreef Demoniac het volgende:
En... hoe zit het met het huren van netwerk zooi (hub ed.)???[/quote]misschien moet je eens kijken bij http://www.gameparty.net/ die lenen dat soort zooi uit volgens mij.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdejong
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Een van de bekendste professionele PC-verhuurders is Hamilton/Livingston : www.hamilton.nl/global/hollandse/index.html
Vroeger deed Triple-P ook veel op dit vlak, maar daarvan kan ik op hun site niets meer vinden :
http://www.home.triple-p.nl/
Dit is naar beste mijn weten, a.u.b. geen flames van (medewerkers van) concurrerende bedrijven.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb daar pas naar gezocht en voor een week huren van een beetje normale PC moet je 80 piek per dag betalen.
Het is dus gewoon schandalig duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12418

yep voor het netwerk en de servers moet je bij GPN zijn.
Pagina: 1