[windows 2000] Taal veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 11:45

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Topicstarter
Hoi,

Een vraag voor de tweakers !
Want ik wil de complete 'taal' veranderen in windows 2000 maar weet niet hoe dit te doen.
Met 'taal' bedoel ik de text in menu's, in folders, in iconen, in ALLES wat je ziet in windows 2000....zelfs de 'start' button links onderin.

Ik wil de taal veranderen naar bijv. italiaans.

Heb ergens gelezen dat regional settings een uitkomst kan bieden, maar deze verandert geen menu's (niet naar mijn weten iig)

Weet iemand hoe ik dit kan doen ??

THANKS !

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
ehm, als je heel windows wilt veranderen naar n andere taal dan zou je volgens mij t opnieuw (zelfs voor zover ik weet een 'clean install') moeten installeren met n andere taal-cd
(dus als je NL hebt en je wilt een Franse, dan moet je t installeren met een franse windows 2000 cd)

People, correct me if I'm wrong...

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
hmmm.... is het dan niet zo dat windows 2000 gewoon een paar files aanspreekt waarin alle text voor menu's e.d. (onder voorbehoud van third party software) opstaan ??

is het dan logischer wijs niet mogelijk om deze bestanden gewoon te veranderen....waardoor ook de hele windows taal veranderd ?

Verwijderd

Dat zal echt niet gaan... je zult dan echt de Italiaanse versie moeten kopen.

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
ok

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Met Windows 9x kon je iig wel b.v. IE Italiaans installen op je NL of UK Win9x machine en je kreeg NL/UK en Italiaans door elkaar :P

dat werkt iig half :+

C:\>_

• lavagiant
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 07:51

lavagiant

...

Idd, je moet echt een nieuwe install uitvoeren. Als je bijv. een update uitvoert loop je het risico dat je een mix krijgt en dat is erg irritant.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1