Toon posts:

winroute 4.0 poorten opengooien???

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
We hebben vorige week met mijn vriend een server gemaakt met behulp van winroute4.0.Alles doet perfect enzo,maar net kwam k achter dat ik nie via i-net kan spelen en op ftp komen.En nu hoor ik van veel mensen dat ik mijn poorten open moet gooien,allen het probleem is IK WEET NIE HOE DAT MOET).Ik heb t ook op i-net gezocht,maja (keb niet zoveel verstand van netwerk enzo.) ;( Willen jullie mij a.u.b helpen en nie zeggen zo van JA ZOEK MAAR OP I-NET.
Alvast bedankt

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Het Grote Poortmappingsverhaal

goed lezen gaat ook over winroute
De specifieke poort voor een bepaald spel moet je waarchijnlijk in de faq van je gamesite opzoeken .. mischien weet iemand op got het toevallig uit z'n hoofd ...
Als ik jouw was zou ik eerst maar een goed zoeken op internet
Bovenstaand is namelijk een aardig inkoppertje .......... (zeg ik dan heel beleefd)

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
EN IK HEB ZO"N gevoel dat niemand hier mij kan helpen :? ;(
maja ik ga ff verder zoeken :7

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 00:05:
EN IK HEB ZO"N gevoel dat niemand hier mij kan helpen :? ;(
Jawel hoor....
Of mensen je willen helpen ligt voornamelijk aan hoe je je zelf opstelt.

Overmatig hoofdlettergebruik en een attitude très nonchalante tegenover de moeite die mensen hier nemen om dit soort dingen in een FAQ (VVV , oftewel Veel Vorkomende Vragenlijst) te zetten, of in het geval van de leverancier van WinRoute een uitgebreide handleiding ( [google=winroute manual] als geprobeerd? waarschijnlijk niet nee... ) helpt ook niet echt.
maja ik ga ff verder zoeken :7
Zoekt en gij zult vinden ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Voor het geval je het nog niet gezien had, hier staat je antwoord in:

Het Grote Poortmappingsverhaal

Succes :Y)

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.