Aopen AKU vs TKU

Pagina: 1
Acties:

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Topicstarter
Ok... ik ben verward!!

Ik heb van de zomer een 48x Aopen gekocht bij mijn lokale PCboer...de 48x AKU PRO.

Bij mijn nieuwe systeem zat de 50x TKU ook van Aopen, maar dat ding is de helft langzamer bij het installeren van software en in de benchmark van Sandra!!!

Ik in volle razernij weer naar mijn PC boer om een 48x te kopen...blijkt ook een TKU versie te zijn en die is nog trager dan de 50x!!!

Nieuwe firmware versie van internet gerukt en heeft geen enkel effect!!

Is er iemand op de hoogte van verschillende series van Aopen? Zijn ze een beetje raar bezig?

Als iemand zijn/haar goddelijke licht over deze zaak zou willen schijnen en mij innerlijke rust kan geven...graag!! (dan hoeft mijn computerboertje ook geen lijfwacht meer in te huren!! ;)

reserveringshouder Tesla Model 3

• Cheese_man

Cheese_man

Waarom kiezen?

Topicstarter
Ik heb al het pinnetje aan de achterkant weggehaald en nu is ie UDMA, maar in Sandra geen punt sneller!!!!

Ik heb in de archieven een heleboel mensen gehoord met goede en heel slechte ervaringen...zouden die mensen willen kijken wat er op de sticker boven op hun Aopen staat...wedden dat bij de mazzelaars AKU en bij de slechte Spelers TKU staat!!! :(

IK BAAL!!!!!

• Cheese_man

Cheese_man

Waarom kiezen?

Topicstarter
joehoe....iemand thuis!!?????:'(

Verwijderd

Mijn 48x doet het prima, maar wat voor sticker er op zit kan ik (nog) niet zien ;)

Sorry.