Toon posts:

info gevraagd m.b.t. formatteren C

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi Folks,

Ik wil graag windows opnieuw installeren. Nou is mijn harde schijf verdeeld in c: en d: Als ik nu c: ga formatteren en hierna opnieuw windows 98 se installeer, staan dan al mijn bestanden nog wel op schijf d?

Ook wil ik graag weten wat handige dingen zijn om te backuppen. Ik dacht zelf bijvoorbeeld aan mijn favotietenlijst in IE, instellingn Outlook Express en al mijn Fonts. Iemand nog meer tips/suggesties??

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-03 21:42

Tux

UTFS

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

jawel hoor, dan blijft alles op d staan. Verder wat handig is, is eigenlijk alles wat je niet kwijt wilt. Dus niet alleen instellingen outlook express, maar b.v. de bestaande email etc.

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-03 14:15
Dat is geen probleem. Als ik jouw was zou ik ook je savegames back-uppen. En misschien je email enzo.

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-03 14:15
Neem ajb de moeite om de Faq door te lezen.
Elke reactie die geplaatst wordt en niet voldoet aan de bovenstaande beschrijving, zal als nutteloos geblaat worden gezien. Replies die dus niks toevoegen. Denk hierbij aan reacties als:

UTFS!, RTFF!, RTM!, SLOTJUH! enz.

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03 15:06
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/396113

Dat moet jij toch zo langzamerhand wel weten dacht ik toch.

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11-2025
mijn documenten niet vergeten...
verder password bestanden als je die hebt kan makkelijk zijn.

Dat dan weer wel......

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:25

DarkSide

theres no place like ::1

Ja je bestanden staan nog op D. Echter al je geinstalleerde programma's daar. BV office zullen niet werken. Die maken nl ook verwijzingen naar het register op C. Dus die moet je ook nog een keer opnieuw installeren.
Als windows raar doet kan je ook windows over je oude windows heen installeren.
Dan heb je een redelijk schone windows met behoud van al je instellingen.
Laatst ook bij de buren gedaan. Dat ding was niet vooruit te branden. Als ik windowstoets+e indruktte duurden het 5 minuten voordat ik mijn explorer te zien kreeg.
Even windows erover indelfde dir geinstalleerd. En nu werkt alles weer als een trein.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

>> www.beginnersweb.nl

Veel plezier daar :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.