Toon posts:

[PCTV] Kan geen beeld meer krijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, ik ben in het bezit van een Pinnacle PCTV Pro TV-kaart. Deze heeft altijd redelijk goed gedaan, maar ik kan nu op geen enkele manier meer beeld krijgen. Tot een paar dagen geleden deed DScaler het prima met de kaart, maar werkte het bijgeleverde TV programmatje niet meer. Nou heb ik een paar dagen geleden de nieuwe 5.20 driver er op gezet en nu doet geen één van beide het meer, zowel het programma bij de kaart als DScaler weigeren dienst. De eerste crasht gewoon nadat het geluid ingeschakeld is, en de laatste zegt dat ie geen Overlay Surface kan maken.

Het zal dus wel die nieuwe driver zijn, maar volgens mij heeft met die nieuwe driver het programma'tje bij de TV kaart het nog wel gedaan, maar nu opeens niet meer. En dat komt heel slecht uit want ik stond net op het punt om TV te gaan kijken omdat ik een serie wil volgen, dat kan dus nu niet meer :(. Gelukkig heb ik het opgenomen, maar toch :(. Wordt zo langzamerhand een beetje zat met die kaart want er is altijd wel iets mee.

• Quitter3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 16:30
De oude 4.02 drivers i.c.m. DSCaler werken hier al twee jaar prima. De nieuwe WDM drivers (5.x serie) leveren bij mij ook probleempjes op. Heb ze al verschillende keren geprobeerd, maar ben tot de conclusie gekomen, dat ik beter de 4.02 kan blijven gebruiken.
Deze werken goed.

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
welke tuner gebruikt deze kaart nou (voor dscaler)

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

kijk op de kaart

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
daar staat het niet op.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, ik heb er een Philips PAL tuner op zitten, maar volgens mij verschilt dat nog weer per kaart of zo, volgens mij is niet elke kaart hetzelfde wat betreft de tuner.
Pagina: 1