Ik heb nu een for lus gemaakt om een aantal waardes uit een tabel te lezen, nu krijg ik alleen een probleem met mijn layout.
Elke radiobutton komt namelijk op een andere regel, tot zo ver alles goed. Maar tussen de laatste en 1 na laatste radiobutton komt een hele regel wit en dit moet juist niet.
Als ik de break voor mijn submit knop weg haal heeft dit GEEN resultaat en het verplaatsen van de break binnen de lus heeft tot nu toe ook nog tot niets geleid.
Misschien zie ik wel iets stoms over het hoofd, maar ik zie hierin echt de fout niet.
Hoop dat iemand hier het wel weer.
Elke radiobutton komt namelijk op een andere regel, tot zo ver alles goed. Maar tussen de laatste en 1 na laatste radiobutton komt een hele regel wit en dit moet juist niet.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| echo "<TABLE BORDER=0 ALIGN='CENTER'>"; echo "<FORM METHOD='post' ACTION='index.php'>"; for($i = 0; $i <= 8; $i++) { $antwoord = $r_list[$i]; if($antwoord != "") { echo "<SPAN CLASS='content'> <INPUT TYPE='radio' NAME='stem' VALUE=\"" . ($i + 1) . "\"> $antwoord <BR /> </SPAN>"; } } echo "<BR /> <INPUT TYPE='submit' NAME='vote' VALUE='Stem'>"; echo "</FORM> </TABLE>"; echo "<SPAN CLASS='content'> <A HREF='index.php?s=resultaten'>Bekijk de resultaten.</A> </SPAN>"; echo "</TABLE>"; |
Als ik de break voor mijn submit knop weg haal heeft dit GEEN resultaat en het verplaatsen van de break binnen de lus heeft tot nu toe ook nog tot niets geleid.
Misschien zie ik wel iets stoms over het hoofd, maar ik zie hierin echt de fout niet.
Hoop dat iemand hier het wel weer.