Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Blowhole+fingerguard+abs

Pagina: 1
Acties:

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 09:29
Ik zat met het ide een fingerguard direct uit het abs van de voorkant van mn kissie de zagen/snijden/boren. Dus een blowhole zonder hole. (jah ik ben weer 8)7 ) Zeg maar bijvoorbeeld een BioHazard vorm uit mn ABS en daar mn fan achter. Hoe kan ik dit het beste doen?

[ Voor 0% gewijzigd door DiLDoG op 29-10-2002 21:28 . Reden: Dingen waar LiquidSilver rare dingen ging bij denken verwijderd :p ]

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-11 23:11

Klippy

Still Game

Ik zie hele ranzige dingen voor me als ik dit zo lees... :/

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

ehm je zou moeten lasercutten of heeeeeeeeeeel precies met een stanleymesje te werk moeten gaan (dan ben je LANG bezig :D), want met een dremel oid schiet je gegarandeerd uit en worden de randen superlelijk

• DiLDoG
uhm regel jij me ff n laser :-?

• DiLDoG
Hmz ik heb ff dat lasercut topic gelezen en dat wordt me toch allemaal beetje duur denk ik :P dus ik gaat het denk ik maar zo doen

#####O#O#O#####
####O#O#O#O####
###O#O#O#O#O###
##O#O#O#O#O#O##
###O#O#O#O#O###
####O#O#O#O####
#####O#O#O#####

O = gaatje ( gewoon boren )
# = geen gaatje :9

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 09:24
DiLDoG schreef op 29 oktober 2002 @ 21:29:
uhm regel jij me ff n laser :-?
Nee :? :X

Maar zou je dit niet ff zelf uit kunnen/willen zoeken, kan op zoveel manieren...

Zag de reply van je al, met de O's en #'s is opzich wel redelijk idee, maar ik snap het nog niet helemaal enzo, maar zal wel aan mij liggen :o

Verwijderd

Hebben jullie nog nooit van een figuurzaag gehoord ??

Teken de afbeelding em zaag deze uit mbv een figuurzaag.
Daaraana een beetje bijvijlen en klaar.

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-11 23:20

Syzzer

Prutser

Een fangurd ziet er toch veel beter uit? Daar komt nog bij dat het met een fanguard stiller is en je een betere airflow hebt. Ik zie ff niet in waarom je hem nou uit je abs wil halen?

• DiLDoG
Ik eigelijk ook niet, maar iedereen heeft al van die standaard dingen. Ik wil dus gewoon direct acheter die #, en O's :p een fan zetten met daarachter weer een spiraalslang (100mm doorsnee) naar de cpu op zo direct warmte af te zuigen (geen rare dingen bij denken he LiquidSilver :P)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 21:58:
Hebben jullie nog nooit van een figuurzaag gehoord ??

Teken de afbeelding em zaag deze uit mbv een figuurzaag.
Daaraana een beetje bijvijlen en klaar.
Inderdaad Ik zou wel een fijn zaagje ervoor pakken (grofheid 0). Ik heb op die manier ook hele kleine logotjes uit aluminium gezaagd (voor mooie tiptoetjes, ik post ze wel als ze gepolijst en ingebouwd zijn). Ging perfect en dat bij dingen waar 0,1 mm uitschieten al lelijk is.
Pagina: 1